• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS klocka

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Vi håller som sagt på med ett par konkreta idéer för en andra batch med KS-klockor. Den springande punkten, just nu, är i vilken prisklass vi ska placera det. Vi har kört polls kring det tidigare, men det är nog läge att köra ytterligare en poll för att se hur intresset ser ut. :)

Ungefär vilken prisklass har de tidigare undersökningarna pekat på ??
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ungefär vilken prisklass har de tidigare undersökningarna pekat på ??

Jag kan minnas fel, men jag tror att de flesta kunde tänka sig en klocka runt 5k som någon sorts riktlinje. Sen går det säkert att flexa uppåt eller nedåt beroende på vad det är för samarbetspartner etc. Det känns ändå hyfsat viktigt att det blir en klocka som känns attraktiv prismässigt, även om serien inte blir jättestor.

Det går ju att göra det på flera olika sätt och det är ju inget som hindrar att vi tar fram fler än en variant när vi ändå är igång. Vi har som sagt lite pågående diskussioner och vi får nog rätt snart se vart det landar... :)
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Jag kan minnas fel, men jag tror att de flesta kunde tänka sig en klocka runt 5k som någon sorts riktlinje. Sen går det säkert att flexa uppåt eller nedåt beroende på vad det är för samarbetspartner etc. Det känns ändå hyfsat viktigt att det blir en klocka som känns attraktiv prismässigt, även om serien inte blir jättestor.

Det går ju att göra det på flera olika sätt och det är ju inget som hindrar att vi tar fram fler än en variant när vi ändå är igång. Vi har som sagt lite pågående diskussioner och vi får nog rätt snart se vart det landar... :)
Kapten vill också ha en när det blir aktuellt.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Det här är INTE en intresseanmälanstråd. En sådan kommer när det är dags. Det här kanske snarare är en temp-tagartråd. ;)

123.jpg


Om det här inlägget får 100 likes så har @Denke lovat att KS-klockan kommer ha månfas :cigar:
 
Senast ändrad:

Rivalen

Rolex
@Denke blir det KS logga på urtavlan eller nöjer vi oss med "KS" i lämpligt typsnitt. Inget ont om KS-loggan, men jag skulle föredra "KS".
 
Topp