• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS klocka

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
När det ändå önskas, så skulle jag vilja se skinn-naton med en inbränd KS-logga i skinnet.

I övrigt har jag full förståelse för att spence inte vill köa på ICA för att skicka några hundra pins till när och fjärran. Men på sikt om intresse finns så kanske man kan utvidga admin med en merchansvarig. Någon som tar fram, packar och säljer prylar för att dels sprida reklam kring forumet och säkra kapital till driften.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
När det ändå önskas, så skulle jag vilja se skinn-naton med en inbränd KS-logga i skinnet.

I övrigt har jag full förståelse för att spence inte vill köa på ICA för att skicka några hundra pins till när och fjärran. Men på sikt om intresse finns så kanske man kan utvidga admin med en merchansvarig. Någon som tar fram, packar och säljer prylar för att dels sprida reklam kring forumet och säkra kapital till driften.

Det kommer, och då kommer man självklart få betala kostnaden.
 

hedbrg

Panerai
Vem köar för att posta en pin? Postens gröna i standardbrevlåda funkar ju fint. Lägg på en hundring på priset så blir de skälig ersättning för minuten det tar att skriva adressen.
 
  • Like
Reactions: PCB

Fredgusta

Panerai
Tillbaka till ämnet, är det någon som äger en KS-Klocka och villig att lägga upp några bilder? Hade varit schysst!
 
P

Philippe Stern

Guest
image.jpg
Har Todd gjort den?
 
C

China

Guest
Och yes, det pågår diskussioner, men som @Spencer66 skrivit så är det en hel del fix...men håll ut. En KS-klocka är på g... :)

Hur kul som helst och lycka till!:)

Fast den här gången är det kanske läge för en potent Asiat istället för en slak Schweizare, om prisklassen är den samma.;)
 
Topp