• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Secret Santa 2018 - Den enda tråden.

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
cat-overlord-of-take-downthe-kmas-decorations-bitches-29860822.png
 

Raste

Cartier
Pledge Member
Helt klart! Löste du din gåta förresten?
Kommer inte ihåg riktigt, tror bara jag fixade skiffret och att jag var peppad på att fortsätta klura :)

Det är din tur!
Kör :)

Enligt KS-traditionen så är det den som tar upp det den som får hålla i det. Det är sen gammalt :D

Haha kanske ska överväga det, men @joca löste det ju så fint ifjol så varför ändra ett vinnande koncept;)
 

E.C.T.A.

Breitling
Så var det min tur! Blir en liten bildkavalkad.
IMG_5140.JPG


IMG_5142.jpg

Tomten har adress med Tudor-koppling!
IMG_5170.JPG

IMG_5148.JPG

Spännande!
IMG_5149.jpg

IMG_5162.JPG

Julmusch!
IMG_5169.JPG

Godis!
IMG_5168.JPG

Jättefint band till min BB, bra research av tomten!
IMG_5155.JPG

Såhär snäll har jag väl inte varit?!
IMG_5163.JPG

En superfin Fulton Officer på mjukt och härligt nato! Min sambo var snabbt framme och konstaterade att den nog skulle passa henne också.
IMG_5158.JPG

Hela kittet, fantastiskt glad, tack snälla tomten! Imorgon går mitt paket iväg till sin mottagare.
Vilken fin klocka! Vad är ett rimligt pris för en Fulton Officer? :)
 

albinh

Cartier
2-Faktor
Vilken fin klocka! Vad är ett rimligt pris för en Fulton Officer? :)
Hej du, jag vet inte riktigt, den är ju fin och charmig samt tickar på riktigt bra. Samtidigt är det inte stålboett utan kromad annan typ av metall vilket brukar dra ner priset. 500 - 1000 kronor beroende på skick?

Den här skulle jag säga är prissatt helt uppåt väggarna om det är så att du funderar på den. https://www.tradera.com/item/1917/388648326/fulton-officer-yp90220

Med förbehåll för att jag egentligen inte vet så mycket om märket eller så heller.
 

E.C.T.A.

Breitling
Hej du, jag vet inte riktigt, den är ju fin och charmig samt tickar på riktigt bra. Samtidigt är det inte stålboett utan kromad annan typ av metall vilket brukar dra ner priset. 500 - 1000 kronor beroende på skick?

Den här skulle jag säga är prissatt helt uppåt väggarna om det är så att du funderar på den. https://www.tradera.com/item/1917/388648326/fulton-officer-yp90220

Med förbehåll för att jag egentligen inte vet så mycket om märket eller så heller.
Stort tack! :D
 
Topp