Håll oss uppdateradeHehe jorå, det går framåtbitarna börjar falla på plats
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håll oss uppdateradeHehe jorå, det går framåtbitarna börjar falla på plats
![]()
Helt klart! Löste du din gåta förresten?Visst är man lite sugen på 2019års upplaga?![]()
Det är din tur!Visst är man lite sugen på 2019års upplaga?![]()
Kommer inte ihåg riktigt, tror bara jag fixade skiffret och att jag var peppad på att fortsätta kluraHelt klart! Löste du din gåta förresten?
Det är din tur!
Kör![]()
Enligt KS-traditionen så är det den som tar upp det den som får hålla i det. Det är sen gammalt![]()
True that! Hände migEnligt KS-traditionen så är det den som tar upp det den som får hålla i det. Det är sen gammalt![]()
Haha. Fick en utmaning och sa challenge accepted och körde. Nu utmanade jag dig. Ta ditt ansvar..!!Kommer inte ihåg riktigt, tror bara jag fixade skiffret och att jag var peppad på att fortsätta klura
Haha kanske ska överväga det, men @joca löste det ju så fint ifjol så varför ändra ett vinnande koncept![]()
+1Haha. Fick en utmaning och sa challenge accepted och körde. Nu utmanade jag dig. Ta ditt ansvar..!!![]()
Vilken fin klocka! Vad är ett rimligt pris för en Fulton Officer?Så var det min tur! Blir en liten bildkavalkad.
![]()
![]()
Tomten har adress med Tudor-koppling!
![]()
![]()
Spännande!
![]()
![]()
Julmusch!
![]()
Godis!
![]()
Jättefint band till min BB, bra research av tomten!
![]()
Såhär snäll har jag väl inte varit?!
![]()
En superfin Fulton Officer på mjukt och härligt nato! Min sambo var snabbt framme och konstaterade att den nog skulle passa henne också.
![]()
Hela kittet, fantastiskt glad, tack snälla tomten! Imorgon går mitt paket iväg till sin mottagare.
Hej du, jag vet inte riktigt, den är ju fin och charmig samt tickar på riktigt bra. Samtidigt är det inte stålboett utan kromad annan typ av metall vilket brukar dra ner priset. 500 - 1000 kronor beroende på skick?Vilken fin klocka! Vad är ett rimligt pris för en Fulton Officer?![]()
Stort tack!Hej du, jag vet inte riktigt, den är ju fin och charmig samt tickar på riktigt bra. Samtidigt är det inte stålboett utan kromad annan typ av metall vilket brukar dra ner priset. 500 - 1000 kronor beroende på skick?
Den här skulle jag säga är prissatt helt uppåt väggarna om det är så att du funderar på den. https://www.tradera.com/item/1917/388648326/fulton-officer-yp90220
Med förbehåll för att jag egentligen inte vet så mycket om märket eller så heller.