Nu vill jag inte vara den som är den och jag hade inte heller varit den lyckligaste över porträttet, men jag vill ändå mana till lite besinning. Jag fick ett fint paket och det paket jag skickade verkar ha mottagits väl. Vi måste dock ändå ha lite respekt för att inga regler var satta för medverkan, eller någon monetär gräns åt ena eller andra hållet. Jag kan hålla med om att det vore av värde om gåvorna är klockrelaterade, men den här riktigt hårda tonen tycker jag inte är i paritet med gåvan som diskuteras.
Det här är första omgången jag är med och jag är gärna med nästa år också, men det får inte dra iväg för mycket, gemenskapen borde i min mening vara viktigare än gåvornas värde/kvalitet. Vi bör inte skrämma bort medlemmar som saknar möjlighet till att skicka klockor eller annat dyrbart. Sen att KS-andan ryckte in när det blev uppenbart knas är ju bara vackert. Bot och bättring, men låt oss inte balla ur va?
Det här är första omgången jag är med och jag är gärna med nästa år också, men det får inte dra iväg för mycket, gemenskapen borde i min mening vara viktigare än gåvornas värde/kvalitet. Vi bör inte skrämma bort medlemmar som saknar möjlighet till att skicka klockor eller annat dyrbart. Sen att KS-andan ryckte in när det blev uppenbart knas är ju bara vackert. Bot och bättring, men låt oss inte balla ur va?