Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När väntan övergått i uppgivenhet så låg tillslut en avi på hallgolvet. Stod som ett frågetecken när expediten kom tillbaks med paketet. Märklig klocklåda?
Ett fint litet brev i toppen.
DD-jakten tog slut i och med idag! Nu är jag i hamn!
Riktigt nöjd med årets present! Kommer bild när jag hängt upp den i hallen. Får nog ske när sambon handlar de sista julklapparna i helgen.
Tack SS för ett riktigt gött paket!
Wow! Jag väntar fortfarande med spänning och hoppas att tomten hinner leverera mitt paket innan julafton...Jackpot! Stort tack Santa!
Samma här. Känns nästan värre än när man väntade på julen som barn.Wow! Jag väntar fortfarande med spänning och hoppas att tomten hinner leverera mitt paket innan julafton...
Om din hemlige tomte (eller annan som vet!) skulle vilja skicka mig ett PM med var jag kan hitta liknande posters så skulle jag bli jätteglad!När väntan övergått i uppgivenhet så låg tillslut en avi på hallgolvet. Stod som ett frågetecken när expediten kom tillbaks med paketet. Märklig klocklåda?
Ett fint litet brev i toppen.
DD-jakten tog slut i och med idag! Nu är jag i hamn!
Riktigt nöjd med årets present! Kommer bild när jag hängt upp den i hallen. Får nog ske när sambon handlar de sista julklapparna i helgen.
Tack SS för ett riktigt gött paket!
https://klocksnack.se/threads/klockposters-vintagereklam-illustrerade-motiv-lagerrensning.50462/Om din hemlige tomte (eller annan som vet!) skulle vilja skicka mig ett PM med var jag kan hitta liknande posters så skulle jag bli jätteglad!
Haha! Kom det någonsin fram vem det var som var agenten i förra årets secret Santa? Är det samma person eller har någon tagit över stafettpinnen? Spännande värre!Tack tomten!
Klokt!Tycker som nämnts tidigare att har man mottagit ett paket så kan man slänga in en blänkare här om det även om man har god karaktär och väntar till imorgon med öppning!
Klokt!
Jag har både fått mitt och sett mitt paket öppnas. Är en trygghet för en själv när man ser att personen hämtat paketet så man vet att posten inte har slarvat bort de.
Hade det dilemmat förra året, inte kul! Slutade med att jag fick veta att paketet hade anlänt till mottagaren fast aldrig någon bild i tråden.Exakt, skickade mitt den 11e. Skickat PM till @Raste för att se om han kan höra med mottagaren men inget svar där heller.
Det är ju dessutom ett extra moment som kan gå fel och ta tid om det inte finns nummer eller mail på mottagaren om paketet går till ombud. Då ska ju en avi gå på posten efter att paketet kommit fram.Klokt!
Jag har både fått mitt och sett mitt paket öppnas. Är en trygghet för en själv när man ser att personen hämtat paketet så man vet att posten inte har slarvat bort de.
Trist upplevelse du beskriver, håller tummarna på att det dyker upp i tråden imorgon. Tycker att man har ett visst ansvar trots att detta bara är en skojig grej på vårt forumHade det dilemmat förra året, inte kul! Slutade med att jag fick veta att paketet hade anlänt till mottagaren fast aldrig någon bild i tråden.
Det är ju dessutom ett extra moment som kan gå fel och ta tid om det inte finns nummer eller mail på mottagaren om paketet går till ombud. Då ska ju en avi gå på posten efter att paketet kommit fram.
Till nästa år tänker jag nog skicka med dom uppgifterna. Tänkte inte på det i år.
Trist upplevelse du beskriver, håller tummarna på att det dyker upp i tråden imorgon. Tycker att man har ett visst ansvar trots att detta bara är en skojig grej på vårt forum