Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@thewordfox vill bara dubbelkolla att jag är reggad?Strålande bra!
Jag är på
Jag hade den stora turen att få en generös och genomtänkt klapp förra året. Ser fram emot att klura ut en bra klapp till hemlig KS-kompis i år!![]()
Jag hittar inget pm från dig. Skicka ett med din adress osv så lägger jag ömt in dig i gemenskapens julsäck.@thewordfox vill bara dubbelkolla att jag är reggad?![]()
Skicka den till mig, kattbajs kan säkert vara bra att ha någon gång och jag gillar skumtomtar.Jo jag har en påse kattbajs blandat med skumtomtar här
Har den inte redan kommit fram? Jag laddade några godispåsar och skickade förra vecka, men håll till godo du ska nog snart få ditt paket. Annars tar jag med mig till julbordetSkicka den till mig, kattbajs kan säkert vara bra att ha någon gång och jag gillar skumtomtar.
❤Har den inte redan kommit fram? Jag laddade några godispåsar och skickade förra vecka, men håll till godo du ska nog snart få ditt paket. Annars tar jag med mig till julbordet![]()
Har den inte redan kommit fram? Jag laddade några godispåsar och skickade förra vecka, men håll till godo du ska nog snart få ditt paket. Annars tar jag med mig till julbordet![]()
Uppladdningen är det bästa med secret Santa
Ja sen kommer skiten…. HahaUppladdningen är det bästa med secret Santa![]()
Inga som fått klappar än?
eller har jag helt missat att Paketöppningstråden finns?
Tror inte några har kommit fram ännu, men när de väl kommer så postar vi ju här i tråden för maximalt klappmys!Inga som fått klappar än?
eller har jag helt missat att Paketöppningstråden finns?