Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahahaDraken ser ut att trivas i sitt nya (om än tillfälliga) hem.
Oj, bortskämd!!!!!Draken ser ut att trivas i sitt nya (om än tillfälliga) hem.
Under högtidliga former och stort jubel från åskådarna (nja..) överlämnades Snåldraken, denna mytomspunna klenod, till @Depp-Erik å den andra tisdagen i maj. Länge leve Snåldraken!
Riktig drakportion också! Hungrig idag?Drakar äter köttbullar väl?
Precis, känns så levande på något settDetta tåget vill jag också gärna hoppa med på Draken ser riktigt vårfräsch ut!
Som söderbo kan jag säga att den kommer känna sig som hemma här! Jag tänker låta den glida in som en hal ål bland alla hipsterklockor och guldplätterade Casios och bara låta den njuta av uppmärksamhetenPrecis, känns så levande på något sett
Den är skapad för Södermalm!Som söderbo kan jag säga att den kommer känna sig som hemma här! Jag tänker låta den glida in som en hal ål bland alla hipsterklockor och guldplätterade Casios och bara låta den njuta av uppmärksamheten
Underbart, jag kommer fixa mycket hipsterbilderDen är skapad för Södermalm!
Det förväntar vi oss av dig, det är din plikt som sann söderkis!Underbart, jag kommer fixa mycket hipsterbilder
Fick hem min Omega igår så idag får draken vila en stund.
@Challedeluxe kan inte bli av med den.Hur har det gått ?
Fortfarande hos mig dessvärre, har haft lite svårt att hitta någon som önskar att ta emot den. Men jag löser det, får be om ursäkt att det tar lite tidHur har det gått ?