Härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När kommer vi få se draken flyga runt ute bland alla hipsters då?Som söderbo kan jag säga att den kommer känna sig som hemma här! Jag tänker låta den glida in som en hal ål bland alla hipsterklockor och guldplätterade Casios och bara låta den njuta av uppmärksamheten
Bilder kommer så snart jag är hemma igenNär kommer vi få se draken flyga runt ute bland alla hipsters då?
Det undrar jag också!Vad fan händer med draken!!!???
Jag har den hos mig nu, om alla tycker det är ok lämnar jag hemskt gärna över denDet undrar jag också!
I slutet av oktober åker jag till Singapore (inkl lite andra små resmål i närheten) i två veckor. Om ni tycker det passar sig så låter jag den gärna hänga med på resan!
Men som sagt - det är ju 1,5 månader kvar tills vi åker...
Icke, den är tillgänglig att skickas till den som vill provaHur går det ? Har den fått vandra vidare ännu ?
Ska vandra till nytt hem så snart jag fått postadress att skicka till!Status på draken?
Gööööött! Väntar med spänningSka vandra till nytt hem så snart jag fått postadress att skicka till!
Gött att se att draken ännu lever!Snåldraken har anlänt! Efter att Postnord slarvat bort den i åtta dagar har den äntligen kommit till mig. Äventyr väntar, men i kväll blir det soffhäng med Gran Turismo.