• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS Snåldrake - Den eviga passarounden.

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Draken är med under kvällsläsningen, mer hipster kokbok går ej att finna
IMG_6616.JPG
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Det undrar jag också!
I slutet av oktober åker jag till Singapore (inkl lite andra små resmål i närheten) i två veckor. Om ni tycker det passar sig så låter jag den gärna hänga med på resan!
Men som sagt - det är ju 1,5 månader kvar tills vi åker...
Jag har den hos mig nu, om alla tycker det är ok lämnar jag hemskt gärna över den :)

Jag får be om ursäkt får de bristande mängderna bilder, det har varit ganska mycket privat
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Hallo igen.
Vid närmare eftertanke så är det bättre att du skickar den till någon annan än mig. Jag får inte ihop vardagen som det är - ska jag dessutom förbinda mig att ta en massa käcka bilder på en gammal klocka så kommer jag gå in i väggen... :stop:
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Senast för 10 timmar sedan fick den uppmärksamhet av sambon: "Vad i hela fridens namn är det som tickar så ofattbart högt?".

Hade jag glömt stänga klocklådan så att drakens domedagstickande hördes över hela grannskapet? Ja. Ja, det hade jag absolut.
Fick jag raskt stänga locket? Ja. Definitivt ja.
 
Topp