Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut! Vart i landet befinner sig den?Ett HEJ från allas vår snåldrake!
Den bor tillfälligt i en klocklåda hos mig och söker som alltid ett annat hem. Är det någon som vill ta över? Vi trivs väldigt bra ihop men är båda öppna för att prova nytt. Den håller tiden helt fantastiskt bra och är på sekunden synkad med min referensklocka sedan i somras.
Snåldraken gillar att ticka sjukt högt, ta långa promenader på stranden och att slökolla klockor på Chrono24 eller KS köp & sälj. På helgerna blir det gärna långkok, rödvin och att ticka helt otroligt sjukt högt.
Svar till: tick tack tick
Förbehåll är väl att ny deltagare är varm i kläderna på forumet och har ett hyfsat respektabelt antal poster.
Kan ta hand om den efter dig ett tagAbsolut! Vart i landet befinner sig den?
(Hoppas att antalet inlägg är respektabelt, och inte allt anses vara struntposts)
Underbart, ska vi säga en vecka då?Kan ta hand om den efter dig ett tag
Låter braUnderbart, ska vi säga en vecka då?
Då kör vi på det, PM:ar dig när det blir dags. Det ska nog gå bra!Jag tar gladeligen över efter dig @TobiasD ! hojta till när du känner att det är dags! Den tål väl blöjbyten och babypuder?
Fantastiskt trevligt att draken omedelbart fick komma i kontakt med findryck! Mycket nöjePrisvärd dinka möter samma klass av whiskey..
Fin dryck vet jag inte men bättre väntarFantastiskt trevligt att draken omedelbart fick komma i kontakt med findryck! Mycket nöje
Nej men hoppsan. Skämmer du bort den?Fin dryck vet jag inte men bättre väntar
Kvällsdryck och träff av lite andra klockor innan det blir lite lektyr av storebror Omega.Nej men hoppsan. Skämmer du bort den?
Lättare att svara på vad den inte får. Den får inte under några omständigheter åka till @jabla. Så tänker jag, som inte ens är med i passarounden.Dag två för draken börjar med att träffa lite andra drakar.
Det måste vara så att herr @Eric Jajjamensan P har något speciellt med drakar. Det var ju även han som fick in mig på drakarna.
Men innan dagens äventyr börjar behöver vi reda ut en sak. Får snåldraken hänga med på ett löp-pass? Eller ska en av de andra drakarna flyga med istället? Vad är det egentligen som snåldraken får göra?
Haha, näe toalettdyka eller flyga från något tak ska den inte göraLättare att svara på vad den inte får. Den får inte under några omständigheter åka till @jabla. Så tänker jag, som inte ens är med i passarounden.
Den får inte lyssna på Per Gessle.Dag två för draken börjar med att träffa lite andra drakar.
Det måste vara så att herr @Eric Jajjamensan P har något speciellt med drakar. Det var ju även han som fick in mig på drakarna.
Men innan dagens äventyr börjar behöver vi reda ut en sak. Får snåldraken hänga med på ett löp-pass? Eller ska en av de andra drakarna flyga med istället? Vad är det egentligen som snåldraken får göra?
The Dragon on the Dragon Slayer är ju ett måste!Kan ta han på en sväng sen
Det var nära ögatDen får inte lyssna på Per Gessle.
Det var nära ögat