• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

S.L

Vacheron
2-Faktor
Försöker betvinga den allmänna gråmulenheten här med en citrus/neroli-kombo av det bättre slaget som FMD:
FB29D9BF-6C24-42B9-97AD-A21A33F9A73D.jpeg

 

Hitsville

Omega
2-Faktor
MD: Amouage - Jubilation XXV

Otrolig doft! Silkeslen men aldrig tråkig eller enformig. Känner mig som sultanen av Brunei eller kronprinsen av ett Emirat när jag bär den. Minus brotten mot mänskliga rättigheter.

Perfekt när man gör mindre lyxiga ärenden som att hjälpa svärföräldrar.

8039F6EE-EC11-4932-BEFA-D2A43FA8B286.jpeg
(Bild skamlöst stulen från internet pga dekant)
 

JL72

Omega
Dagens lunchhaul och en kort reflektion rörande nörderi

Here I go again. Jag nördar.

Jag gräver mig planlöst allt djupare ner i doftträsket. I september 2020 bestod mitt doftbibliotek av fyra varianter som jag då bedömde räckte mer än väl för att täcka alla tänkbara behov. I november 2020 hade biblioteket utökats, och jag kände mig rätt nöjd. Sedan dess har ytterligare fyra dofter tillkommit.

Väl medveten om att anden är villig men köttet svagt fortsätter jag att googla, youtuba och plöja forum.

Hämtade de senaste tillskotten från Gents och Nose Paris under lunchen; Roja Enigma Parfum Cologne respektive Comme des Garcons Sherbet Rhubarb. Återkommer med reflektioner när jag burit dem.

Så till sist ett avslutande råd till er som ännu inte fastnat i träsket: "Fly, you fools! This foe is beyond any of you.". En EDT och en after shave räcker.

20210224_123436.jpg
 

eau.m.g

Omega
Haha ja, jag kanske skulle haft is i magen... Men kriget hemma hade varit detsamma.
Fortfarande inga glada tillrop när jag bär den, antingen ser jag mig besegrad och skickar den vidare eller så får jag helt enkelt använda den vid de tillfällen jag är ensam 😂
Stå på dig!

men om du kapitulerar kan du gärna höra av dig. Kanske har något kul att byta mot 😊
 

otisred

Omega
Haha ja, jag kanske skulle haft is i magen... Men kriget hemma hade varit detsamma.
Fortfarande inga glada tillrop när jag bär den, antingen ser jag mig besegrad och skickar den vidare eller så får jag helt enkelt använda den vid de tillfällen jag är ensam 😂
Jag är eventuellt intresserad om du inte går vinnande ut ur kriget.... :)
 

Derix

Patek
2-Faktor
Låter som något jag måste prova.

Var precis och hämtade min Tallink-beställning och märkte genast att paketet kändes alldeles för tungt. Blev irriterad och trodde jag hade fått fel, men det visade sig att dom bara hade bjudit på lite djungelvrål! 😀

E413D782-9CBA-4092-8ABF-F802D1D14E59.jpeg
Vad nu - har jag missat en Tallink-rea? :oops:
 
Låter som något jag måste prova.

Var precis och hämtade min Tallink-beställning och märkte genast att paketet kändes alldeles för tungt. Blev irriterad och trodde jag hade fått fel, men det visade sig att dom bara hade bjudit på lite djungelvrål! 😀

E413D782-9CBA-4092-8ABF-F802D1D14E59.jpeg
Har du tur så kräver Tallink tillbaka Djungelvrålen med dig som fraktbetalare.
 
Topp