Försöker betvinga den allmänna gråmulenheten här med en citrus/neroli-kombo av det bättre slaget som FMD:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Axe AfricaLönesamtal med chefen idag, vilken doft ger mest klirr i kassan?![]()
Den var fanimig underbar på högstadiet, finns den fortfarande att köpa?Axe Africa
Lönesamtal med chefen idag, vilken doft ger mest klirr i kassan?![]()
Haha vet ej!Den var fanimig underbar på högstadiet, finns den fortfarande att köpa?Hade lätt köpt av nostalgiska skäl
Jag har för mig att det var Tobacco Oud som skulle gå över dit.Var det inte tal om att Oud Wood skulle övergå till 'signature collection'? Har sökt runt, men finner ingen info om detta.
Ännu bättre!Jag har för mig att det var Tobacco Oud som skulle gå över dit.
Haha ja, jag kanske skulle haft is i magen... Men kriget hemma hade varit detsamma.Ännu bättre!![]()
Stå på dig!Haha ja, jag kanske skulle haft is i magen... Men kriget hemma hade varit detsamma.
Fortfarande inga glada tillrop när jag bär den, antingen ser jag mig besegrad och skickar den vidare eller så får jag helt enkelt använda den vid de tillfällen jag är ensam![]()
Jag är eventuellt intresserad om du inte går vinnande ut ur kriget....Haha ja, jag kanske skulle haft is i magen... Men kriget hemma hade varit detsamma.
Fortfarande inga glada tillrop när jag bär den, antingen ser jag mig besegrad och skickar den vidare eller så får jag helt enkelt använda den vid de tillfällen jag är ensam![]()
Stå på dig!
men om du kapitulerar kan du gärna höra av dig. Kanske har något kul att byta mot![]()
Säger till! Ska försöka stå på mig ett litet tag tillJag är eventuellt intresserad om du inte går vinnande ut ur kriget....![]()
Säger till! Ska försöka stå på mig ett litet tag till![]()
Låter som något jag måste prova.Mmmmm.... Torr cederträ överdos...
Får jag inte djungelvrål kommer jag göra retur!Låter som något jag måste prova.
Var precis och hämtade min Tallink-beställning och märkte genast att paketet kändes alldeles för tungt. Blev irriterad och trodde jag hade fått fel, men det visade sig att dom bara hade bjudit på lite djungelvrål!
![]()
Vad nu - har jag missat en Tallink-rea?Låter som något jag måste prova.
Var precis och hämtade min Tallink-beställning och märkte genast att paketet kändes alldeles för tungt. Blev irriterad och trodde jag hade fått fel, men det visade sig att dom bara hade bjudit på lite djungelvrål!
![]()
Är det bra eller dåligt?Vad nu - har jag missat en Tallink-rea?![]()
Bra fråga. Dåligt tror jagÄr det bra eller dåligt?![]()
Tallink snodde nyss FragranceX kunderFår jag inte djungelvrål kommer jag göra retur!
Dåligt tror jag![]()
Det var Fragrancedirect (UK).Tallink snodde nyss FragranceX kunder
Vad vill ni ha? Fel parfym och bekosta retur eller rätt parfym och djungelvrål?
Vad nu - har jag missat en Tallink-rea?![]()
Sista dagen idag!Ingen aning, här är all info jag fick:
![]()
Har du tur så kräver Tallink tillbaka Djungelvrålen med dig som fraktbetalare.Låter som något jag måste prova.
![]()