Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Friskare läder för kontor? Designer ok? Denna har precis noll kokain-känsla och jag skulle klassa den semifreshie. Enda tråkiga är att den håller dåligt, men man får överspraya. Underbar frisk läderdoft, som dock inte har något gemensamt med TL.Jag gillar Tuscan Leather, men den kan vara lite påträngande på kontoret. Dessutom är inte min fru ett fan av den.
Tips på andra bra läderdofter? Gärna lite friskare inslag, kanske blommigt? Förstår att de flesta i tråden är djupt i nicheträsket men designerdofter går också bra, bara de sitter i ett tag. Testat Floris Leather Oud, men den går fetbort.
Idag är det Monarken på dotterns dans, fyra sprut så jag får känna doften själv- jag får ALDRIG komplimanger för dofterna jag bär, inte ens av min fru - och det hände äntligen. Trevlig mamma, någon slags centraleuropeisk brytning, cirka 40 år, blev ”tvungen att fråga vad jag hade för parfym för den doftade fantastiskt”.Boaocea the victorious - Monarch (inte alls frisk men otroligt bra)
Widian - London (väldigt väldigt snäll läder)
Spirit of Dubai - Meydan (samma spektra som Monarch men om möjligt ännu bättre).
Histoires de Parfums - 1740
Det är visst Roja för hela slanten här på forumet nu
Våga vägra Roja
Våga vägra Roja![]()
High-end clonesVåga vägra Roja![]()
Hell no. Här gäller sedan ett tag PDM och Tom Ford för nästan hela slanten. Roja bläddrar jag respektfullt förbi.Det är visst Roja för hela slanten här på forumet nu![]()
Agree!! Inte fastnat eller imponerats något särskilt av något Därifrån ännu..
Jag skulle så gärna vilja testa både nya och gamla samtidigt för att se om det faktiskt är nån stor skillnad, eller mest mind games. Har bara haft två flaskor av 78%.Dagens doft; PDM Layton (78 %)
![]()
Om man ska ha en Roja som är i samma bollpark och stil som Oud Wood och Haltane. Vilken ska man ha då?Om man inte gillar antingen re-takes på klassiker eller en Europeisk take på orientaliska dofter så finns ytterst lite att hämta.
Om man ska ha en Roja som är i samma bollpark och stil som Oud Wood och Haltane. Vilken ska man ha då?
Håller med!KD:
Marley bästa Carlisle…
![]()
VIll inte Boozt sälja? Vad säger aktieägarna om det tro...Håller med!
Måste skaffa en flaska...men ingen verkar vilja sälja![]()
Haha jo, dem vill sälja och lutar faktiskt mot att lägga en beställningVIll inte Boozt sälja? Vad säger aktieägarna om det tro...![]()
2187:- med dagens kampanj och CGB60F för 150kr till är inte så farligt. Kan gå billigare ibland men det känns som de inte slaktar PDM på samma sätt senaste månaderna.Haha jo, dem vill sälja och lutar faktiskt mot att lägga en beställningMen tröttnar fort så föredrar att köpa begagnat
![]()
Aa kliar i köpfingret2187:- med dagens kampanj och CGB60F för 150kr till är inte så farligt. Kan gå billigare ibland men det känns som de inte slaktar PDM på samma sätt senaste månaderna.
Den är för jäkla fin. Inget man kan köra varje dag, men ibland.Aa kliar i köpfingretKlickar hem en flarra ifall det inte dyker upp någon begagnad i dagarna
![]()
Kanske passa på under Singles Day-rean... Fast Black Friday brukar väl vara bättre iofs.... Kommer ju snart!Aa kliar i köpfingretKlickar hem en flarra ifall det inte dyker upp någon begagnad i dagarna
![]()
Har en dekant, därav ingen direkt brådskaDen är för jäkla fin. Inget man kan köra varje dag, men ibland.
När jag just sprayat den är den för stark och känner nästan en allergisk känsla. Sticker i näsan. Men efter fem-tio så blir den helmysig och varar otroligt länge.
Det blir inte kaka på kaka. "Pure Havane" är mycket sötare i sin komposition, med ett tydligt inslag av honung och en känsla av sliskig "cherry tobacco".En snabb fråga till proffsen.
Jag är sugen som tusan på att köpa en Herod från PDM, har redan Mugler Pure Havane och tycker att den är oerhört bra.
Blir det så att säga "kaka på kaka" eller är det värt det i ert tycke? Layton har jag och det har gett mersmak på mer från PDM.
Det blir inte kaka på kaka. "Pure Havane" är mycket sötare i sin komposition, med ett tydligt inslag av honung och en känsla av sliskig "cherry tobacco".
"Herod" är mycket torrare och tobaksnoten är bättre i mitt tycke.
Faktum är att jag inte tycker de påminner om varandra alls.
Herod säljer jag aldrig. Pure Havane sålde jag igen ganska omgående efter att ha fått hem den.
Hade du sagt "Xerjoff Naxos" istället, så hade jag sagt: "Kaka på kaka".