Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser dock nu att mina foto-skills inte är så jäkla bra...Den här trippeln har fått jobba väldigt hårt senaste tiden, så jäkla bra!
Som en långtida medlem i våga vägra Roja-klubben...
Den här trippeln har fått jobba väldigt hårt senaste tiden, så jäkla bra!
Som en långtida medlem i våga vägra Roja-klubben hade jag en något komplicerad upplevelse idag.
Nuförtiden bor jag i ett klimat som är tämligen oförlåtande för parfym (konstant 30-38 grader, disigt och fuktigt) och här bär jag i princip bara VIW, OBI och någon enstaka gång Hacivat X eller den gamla ADP Oud vid kvällar på stan.
Som ni förstår blir det en aning torftigt och därför har jag nu börjat utforska den lokala nichekretsen.
En splittare i krokarna säljer allt från Roja på dekant så jag Mr Dove ytterligare en chans och köpte 5or av Oceania, Isola Blu och Sweetie Aoud av ren uttråkan…
Oecania och Isola Blu var som väntat inget att hänga i julgranen, med all respekt, men här kommer problemet: Sweetie Aoud är tyvärr värd hypen online!
Det är en RUSKIGT bra instegsoud som måste bli en del av min samling, till och med min fru gillar den. Jag blir mao snart del av Rojas fanclub och det känns en aning ambivalent
Du har mer paket som väntar på dig!Incoming:
&
Den första beror på att jag älskar Syrén och denna ska vara sjukt bra. Tyvärr diskad men jag tror jsg fick tag på en ändå. Den andra är en kända FB-profil som hajpat sönder. Så den har jag haft på radarn ett tag. (Vintageversionen dvs).
Alltid kul att komma hem till paket som väntar!
Javisst ja! Vad heter den nu igen?Du har mer paket som väntar på dig!
syren och lindblommor är mina favoriter på sommaren. Hittills hittat en med båda noterna som jag är lite sugen på.Incoming:
&
Den första beror på att jag älskar Syrén och denna ska vara sjukt bra. Tyvärr diskad men jag tror jsg fick tag på en ändå. Den andra är en kända FB-profil som hajpat sönder. Så den har jag haft på radarn ett tag. (Vintageversionen dvs).
Alltid kul att komma hem till paket som väntar!
Javisst ja! Vad heter den nu igen?
syren och lindblommor är mina favoriter på sommaren. Hittills hittat en med båda noterna som jag är lite sugen på.
Vilken? Jag vill ha en med syren och hägg!
Vilken? Jag vill ha en med syren och hägg!
Pep till som fan i yuppienallen precis. Hade visst aktiverat nåt larm som gick av den sekund du äntligen återerövrat denna exceptionella goding. Grattis!
Hahaha klockrent!Pep till som fan i yuppienallen precis. Hade visst aktiverat nåt larm som gick av den sekund du äntligen återerövrat denna exceptionella goding. Grattis!
Vart köpte du din?Dorsay - Tilleul, oslagbar i den genren. Giacobetti som gjort och det är samma grundackord som i hennes snarlika En Passant och L’ete en Douce. Du kan tacka mig sen.
Vart köpte du din?
Absolut!Tror Tilleul är diskad tyvärr. EBay kan ha. Om du vill kan jag dekantera 5-10ml?
Absolut!
Du har inte testat denna version?
Eau de Toilette Vouloir être ailleurs. C.G. | Unisex Floral Fragrance
Discover the Eau de Toilette "Vouloir être ailleurs. C.G." by Maison D'ORSAY Paris. Unisex Floral Fragrance 50ml. French craftsmanship for 200 years.www.dorsay.com
Ser att någon liknat den med SB 21 så den lär man testa! Det får därför även bli kvällens doft här! Stod mellan den och #9!KD är från ett sample:
Riktigt fin.
Dök upp en på FB precis nu bara för det så var tvungen att slå till, litar på din smak! Ett klassiskt fylleblindköp efter några glas vin!KD är från ett sample:
Riktigt fin.
Haha, bisarr jinx!Dök upp en på FB precis nu bara för det så var tvungen att slå till, litar på din smak! Ett klassiskt fylleblindköp efter några glas vin!