• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
A0D6C786-C48E-44B5-841C-42AB4E4EC4B2.jpeg

Älskar denna mer & mer allteftersom.

21/5 släpps 104 nya flaskor:

21/5 släpps 104 nya flaskor:
Yes, såg det! Hur fort går de åt? Vet du? Annars har väl @Nic koll säkert!

Yes, såg det! Hur fort går de åt? Vet du? Annars har väl @Nic koll säkert!
Tidigare har de funnits tillgänglig i stort sett till nästa batch vad jag sett. Jag köpte själv min flaska i februari ifjol från batchen som släpptes i maj 2022, och då fanns det fortfarande fler kvar.
Antar att kanske flera fått upp ögonen för Angelos i och med släppet för Nishane och nomineringen till The Art and Olfaction Awards, men jag skulle fortfarande tro att vi pratar minst några månader innan de försvinner.

Hehehe, fick notifiering om att en lagts upp på Parfumo för nån vecka sedan, tänkte meddela @Tjabo , nåt kom emellan en liten stund (småbarnslivet…) och vips var annonsen borta. Antar att det var denna, bra jobbat!
Helt korrekt! Utan pris och istället ”bud” så drog till med en summa han inte kunde neka för att inte riskera att någon annan nöp den 🤪

• Like
Reactions: S.L
Theone Reinthal säljer ut vintage flaskor på sin hemsida. @S.L skulle ha köpstopp, så blev det icke. 😁💸

@Notorious Niklas jobbar inte med köpstopp så att han skulle handla var givet! 🤑

Om fler vill spränga banken så är den här:

Fan jag snabbade mig för att hugga en flaska the path men givetvis slut… Någon som vet vad man får räkna med i frakt/moms/tull? Lite sugen på en back up på black spruce som är diskad..

Tillbaka
Topp