Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du mot förmodan hittar en kostar den huggorm och lite till.Är det någon som sitter på TF plum japonais fortfarande? Har en gammal split jag hittade och den är så jävla bra!
Förslag på liknande annars? Den verkar ha utgått![]()
Låter rimligt. Oerhört bra doft annars!Om du mot förmodan hittar en kostar den huggorm och lite till.
Låter rimligt. Oerhört bra doft annars!
Otrolig! Boadicea - The King är faktiskt ett värdigt substitut!Är det någon som sitter på TF plum japonais fortfarande? Har en gammal split jag hittade och den är så jävla bra!
Förslag på liknande annars? Den verkar ha utgått![]()
Haha!! Kungen av Plum är @Sthlm-Nicklas !@Notorious Niklas - har den och håller i den hårdare än gollum hade hållit i ringen![]()
Den e grym! Har 4 flaskor nu. Tack för hjälpen. Men jag har säkert förbrukat 6-7 flaskor genom åren.
Tjejen söker ny vardagparfym. Någon som har några tips att komma med?
40 år och har idag YSL
Men vi vill också påminna om att Dior är värdelösa numera pga Kurkdjian. Kanondofter innan dockDior - Gris dior
Dior - Rouge trafalgar
Dior - Ambre nuit
Är de min fru använder som alla hennes väninnor blir helt till sig av.
Beställde hem ett sample på 10ml och hoppas på det bästa. Tack för tipset!Otrolig! Boadicea - The King är faktiskt ett värdigt substitut!
Vart kan man köpa den? Hittar inte.Beställde hem ett simple på 10ml och hoppas på det bästa. Tack för tipset!![]()
Jag beställde via nån sida jag hittat efter googlat runt ett tag. Aldrig beställt där tidigare men håller tummarna den är legit.Vart kan man köpa den? Hittar inte.
Jag beställde via nån sida jag hittat efter googlat runt ett tag. Aldrig beställt där tidigare men håller tummarna den är legit.
![]()
The King - Escentica
Eau de parfum Toppnoter: Rom, plommon, kardemumma, kanel, saffran, kryddnejlika Hjärtnoter: Immortelle, ros, geranium, heliotrop Basnoter: Tobak, vanilj, rökelse, läder, patchouli, labdanum, castoreum, ekmossa, amber, myskwww.escentica.se
40 år och har idag YSL Libre le parfym som kvällsdoft. Söker något lite lättare att ha till vardags
Kul! Återkom gärna med tankar!Beställde hem ett simple på 10ml och hoppas på det bästa. Tack för tipset!![]()
Köpte denna till min fru:Frun har "Prada Infusion D'Iris" och jag gillar den. Ingen koll på huruvida den är lättare än YSL men gissningsvis.
40 år och har idag YSL Libre le parfym som kvällsdoft. Söker något lite lättare att ha till vardags
Min fru har följande parfymer som sina favoriter och använder dessa på jobbet lika frekvent som på fin middagar.Dior - Gris dior
Dior - Rouge trafalgar
Dior - Ambre nuit
Är de min fru använder som alla hennes väninnor blir helt till sig av.
Min fru har följande parfymer som sina favoriter och använder dessa på jobbet lika frekvent som på fin middagar.
1. Dior - Rouge Trafalgar (Hennes absoluta nr 1 favorit).
2. PdM - Delina (Den vanliga är bäst enligt henne, men gillar dom andra också)
3. PdM - Althair
Bubblaren blir - Frederic Malle - Un Bois Vanille
Hon älskar alla dessa och har flertalen backuper på alla dessa förutom FM parfymen.
Men jag lägger min röst på Rouge Trafalgar, då den är helt outstanding, både på en fruntimmer eller på en själv![]()