• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Är det någon som sitter på TF plum japonais fortfarande? Har en gammal split jag hittade och den är så jävla bra!
Förslag på liknande annars? Den verkar ha utgått 🥺😭

DD:
DB3CDC7E-354C-4ABC-A64B-FA7F83B820FA.jpeg

Senast ändrad:
Tjejen söker ny vardagparfym. Någon som har några tips att komma med?

40 år och har idag YSL Libre le parfym som kvällsdoft. Söker något lite lättare att ha till vardags

Senast ändrad:
Vart kan man köpa den? Hittar inte.
Jag beställde via nån sida jag hittat efter googlat runt ett tag. Aldrig beställt där tidigare men håller tummarna den är legit.

Jag beställde via nån sida jag hittat efter googlat runt ett tag. Aldrig beställt där tidigare men håller tummarna den är legit.

Väldigt legit, don’t worry!

Tjejen söker ny vardagparfym. Någon som har några tips att komma med?

40 år och har idag YSL Libre le parfym som kvällsdoft. Söker något lite lättare att ha till vardags

Dior - Gris dior
Dior - Rouge trafalgar
Dior - Ambre nuit

Är de min fru använder som alla hennes väninnor blir helt till sig av.
Min fru har följande parfymer som sina favoriter och använder dessa på jobbet lika frekvent som på fin middagar.

1. Dior - Rouge Trafalgar (Hennes absoluta nr 1 favorit).
2. PdM - Delina (Den vanliga är bäst enligt henne, men gillar dom andra också)
3. PdM - Althair

Bubblaren blir - Frederic Malle - Un Bois Vanille

Hon älskar alla dessa och har flertalen backuper på alla dessa förutom FM parfymen.
Men jag lägger min röst på Rouge Trafalgar, då den är helt outstanding, både på en fruntimmer eller på en själv :D

Min fru har följande parfymer som sina favoriter och använder dessa på jobbet lika frekvent som på fin middagar.

1. Dior - Rouge Trafalgar (Hennes absoluta nr 1 favorit).
2. PdM - Delina (Den vanliga är bäst enligt henne, men gillar dom andra också)
3. PdM - Althair

Bubblaren blir - Frederic Malle - Un Bois Vanille

Hon älskar alla dessa och har flertalen backuper på alla dessa förutom FM parfymen.
Men jag lägger min röst på Rouge Trafalgar, då den är helt outstanding, både på en fruntimmer eller på en själv :D

Det är väl farbror Serge (Lutens) som ligger bakom Un Bois Vanille om jag inte misstar mig. 😊

Tillbaka
Topp