• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD.
IMG_1894.jpeg

Sjukt bra!

AdP verkar släppa flera av ”de blå” flaskorna i en ny(?) version, La Riserva.

Om de skruvat upp performance så står iaf en Arancia di Capri på min köplista.

Cow Stockholm stora doftbox.
Säljs inte längre.
14 x10 ml dofter av unika makare som inte säljs i handeln. Med infoblad om varje doft och testkit mm. Till salu om nån är intresserad. Typ orörd, nån doft bara testaprutad.

Bilagor

• IMG_1458.jpeg
    IMG_1458.jpeg
    653 KB · Visningar: 1
  • IMG_1459.jpeg
    IMG_1459.jpeg
    524.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_1461.jpeg
    IMG_1461.jpeg
    657 KB · Visningar: 2
  • IMG_1463.jpeg
    IMG_1463.jpeg
    629.3 KB · Visningar: 1
  • IMG_1464.jpeg
    IMG_1464.jpeg
    623.6 KB · Visningar: 1
  • IMG_1465.jpeg
    IMG_1465.jpeg
    605.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_1466.jpeg
    IMG_1466.jpeg
    572.6 KB · Visningar: 3
  • IMG_1467.jpeg
    IMG_1467.jpeg
    550.6 KB · Visningar: 2
stannar kvar i Paris efter konferens och kom o tänka på Mitzah som jag har för mig bara går att köpa i butik i Paris(?) men även ett rykte att den inte säljs längre?

Älskar denna faktiskt
Väldigt speciell doft
Någon som har något spännande att rekommendera? Älskar kraftiga dofter udda gärna , älskar karaktär
IMG_4514.png

Varit på resande fot i ett par veckor. USA närmare bestämt. Obegripligt att ett så trevligt folk kan rösta så uselt. Men skit i det nu. Jag hittade inte en enda parfym på semestern men beställde desto mer online.

Följande är incoming:

Tom ford - For men extreme (back up)

Lalique - Hommage á lhomme

No 11 Sacha de Henry Jacques

Henry Jacques - Dorilene

Pengaligons - cornubia (vintage)

Auphorie - Miyako

Loumari - Porthole

Dior - Eden roc

Jäkligt högt och lågt med andra ord! Och snart är parfymmässan. Tänkte fylla på med lite Prin och Jinx. Insåg att @S.L ligger på 240+ flaskor, @Stevo på 300. Vad @Notorious Niklas ligger på vågar jag inte ens gissa, i synnerhet vad avser värde på samlingen. Måste komma ifatt! 😁

Varit på resande fot i ett par veckor. USA närmare bestämt. Obegripligt att ett så trevligt folk kan rösta så uselt. Men skit i det nu. Jag hittade inte en enda parfym på semestern men beställde desto mer online.

Följande är incoming:

Tom ford - For men extreme (back up)

Lalique - Hommage á lhomme

No 11 Sacha de Henry Jacques

Henry Jacques - Dorilene

Pengaligons - cornubia (vintage)

Auphorie - Miyako

Loumari - Porthole

Dior - Eden roc

Jäkligt högt och lågt med andra ord! Och snart är parfymmässan. Tänkte fylla på med lite Prin och Jinx. Insåg att @S.L ligger på 240+ flaskor, @Stevo på 300. Vad @Notorious Niklas ligger på vågar jag inte ens gissa, i synnerhet vad avser värde på samlingen. Måste komma ifatt! 😁
Haha! Tror jag har runt 140-150st i dagsläget.
Kvalitet över kvantitet eller något! 🤡
Vill helst inte räkna varken antal eller kostnad…

Tillbaka
Topp