Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mm den bästa i samplekitet (som jag givetvis tappade efter andra användningen), tyckte disco pop var lite rolig också.Ny i samlingen!
Aprikos, päron och whiskey. Rätt bra skit detta!
![]()
Mm den bästa i samplekitet (som jag givetvis tappade efter andra användningen), tyckte disco pop var lite rolig också.
Nix.Har du lyckats testa Bonded ännu?
Sjukt att den dök upp igen. Jag och @Notorious Niklas diskuterade den igår. Den känns som ett givet blindköp.
Sjukt att den dök upp igen. Jag och @Notorious Niklas diskuterade den igår. Den känns som ett givet blindköp.
Haha, du ser! Vi får lösa det snart!Sjukt att den dök upp igen. Jag och @Notorious Niklas diskuterade den igår. Den känns som ett givet blindköp.
Jag tror att jag är lite skraj för att testa den faktiskt.Haha, du ser! Vi får lösa det snart!
Ganska tråkig o medioker om du frågar migHur är den här?![]()
Jag förstår EXAKT vad du menar.Jag tror att jag är lite skraj för att testa den faktiskt.
RP/Manuel Cross är ett av mina favorithus/näsor och med ett (markant) undantag av Derviche II har jag verkligen gillat alla hans dofter, och älskat flera. Fram tills Absolue de Mousse som ju är hans näst senaste släpp. Trots det uppenbara dna:t från MI så kändes den otypisk på nåt modernt vis och väldigt snabbt fick den flaskan hitta ett nytt hem. Det var lite som när ens favoritartist släpper en ny platta och uppenbarligen går i en riktning som man inte förstår/uppskattar. Blir det samma känsla igen med Bonded så kanske det bara är att inse att det är lite som när Depeche Mode släppte Ultra och att inget längre kan tas för givet.
De flesta går att lysa igenom ändå med en starkare ficklampa eller rentav mobiltelefonen.Funderar på göra en rensning i förrådet. Men då blev frågan, hur tusan gör man för att beräkna kvarvarande mängd i alla dessa heltäckande flaskor? Ex. ett gäng PDMs och Initio? Någon som sitter inne med tips?
De flesta går att lysa igenom ändå med en starkare ficklampa eller rentav mobiltelefonen.
Annars får man väga och försöka hitta vad de väger nya på nätet.
Glöm sultaners oljor, jag vill ha deras bajsGlöm exklusiva råvaror från Grasse, framtidens parfymbaser kommer från avloppssystemen?