• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

KD: Laurent Smal - S’ Wonderful.
IMG_5471.jpeg

Ja, vår kära @Tjabo har ju lyckats lura in mig på något som inte alls är bra för plånboken. Han skickade mig en sample av sin Rider on the Moon och den var så jäkla bra att jag köpte ett paket med 4 andra samples. Då fastnade jag för denna rackare och kände direkt att en flaska av denna är ett måste. Det absolut bästa jag någonsin doftat på i saffrans-väg. Glöm BR540, OFG, Liwa och annat jäkla bajs. Detta är mammas nybakade saffransbullar på jul. I kombo med ros, oud, iris, oakmoss, ambergris osv osv på ett sätt som gör det otroligt svårt att plocka ut enskilda noter. Man kan bara konstatera att det är sanslöst jäkla bra.

En sån där 10/10-doft man väldigt sällan stöter på men som direkt bara sveper undan benen på en!

Nu försöker @Tjabo pracka på mig sin flaska också och jag är otroligt svag i både köttet och anden just nu och det känner han ju av direkt, som en blodhund! 🥵

Hahahahaha nu är det bara så att Tjabo dels brände en bättre årslön på Sardinien för att komma hem och mötas av en frys, kyl OCH ugnjävel som packat ihop. Puckot som byggde mitt hus körde allt från Miele också så det gör dessutom att köpa nytt är asdyrt. (Min OCD klarar inte att blanda märken på vitvaror).

Annars skulle han nog omöjligt tänka sig sälja LS.

LS gjorde ju typ samtliga av HJs bästa dofter. Och hans egen linje är ju ytterligare ett steg upp från dem så mycket bättre blir det inte…

Senast ändrad:
KD: Laurent Smal - S’ Wonderful.
IMG_5471.jpeg

Ja, vår kära @Tjabo har ju lyckats lura in mig på något som inte alls är bra för plånboken. Han skickade mig en sample av sin Rider on the Moon och den var så jäkla bra att jag köpte ett paket med 4 andra samples. Då fastnade jag för denna rackare och kände direkt att en flaska av denna är ett måste. Det absolut bästa jag någonsin doftat på i saffrans-väg. Glöm BR540, OFG, Liwa och annat jäkla bajs. Detta är mammas nybakade saffransbullar på jul. I kombo med ros, oud, iris, oakmoss, ambergris osv osv på ett sätt som gör det otroligt svårt att plocka ut enskilda noter. Man kan bara konstatera att det är sanslöst jäkla bra.

En sån där 10/10-doft man väldigt sällan stöter på men som direkt bara sveper undan benen på en!

Nu försöker @Tjabo pracka på mig sin flaska också och jag är otroligt svag i både köttet och anden just nu och det känner han ju av direkt, som en blodhund! 🥵
låter magiskt! Men var får man då tag på dessa dyrbarheter (kanske inte vill veta 🤦‍♂️)

Spontant intressant, men med tanke på vad de släppt senaste tiden är förhoppningarna på en bra doft nästan obefintliga.

Vaddå älskar du inte utspätt blom-vatten (aoud extraordinaire), sliskiga gourmander (lost in paris) eller ultrasyntetiska överprissatta citrusdofter (RDHP x 2)? Det sjukaste är att i Roja grupperna är alla superglada. Säger rätt mkt om hur usel koll folk har.

Vad tycker ni om Versace pour homme? Tjejen beställde hudkräm och fick hem en sådan istället konstigt nog. Parfymen kostar mer än det hon beställde så nu funderar jag på om det är värt att behålla den blint eller om den bör skickas tillbaka 🤔

Tillbaka
Topp