Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya fina grejer på jinx hemsida idag!
Store 2 — JINX SMELLS
www.jinxsmells.com
Jag ska köpa croatian iris!
Alla patreon medlemmar har en personlig kod på 20%.
Så är det någon som vill ha något kan jag köpa det samtidigt.
Jinx har seglat upp som en av mina favoriter!
Den är rätt dirty. Föll inte mig i smaken, en hel del Bianchi-vibbar. Skickade min split till @Tjabo, tankar om den?Den ser intressant ut. Frågan är hur animalisk den är.
Den är rätt dirty. Föll inte mig i smaken, en hel del Bianchi-vibbar. Skickade min split till @Tjabo, tankar om den?
Fick hem OG EDT också i veckan:Bra skit den där!
Nöjd?
Bättre hållbarhet än Drakkar Noir, i övrigt väldigt lika, enligt mig. Munstycket/sprayern på dessa är riktigt bra, något jag uppskattar.Nöjd?
Måste säga att Lord var riktigt bra, dessa kostar ju närmast ingenting…
Ytterligare en dränkt i aroma-kemikalier i överflöd?Nytt(?) från AdP:
![]()
Gelsomino a Freddo by Acqua di Parma
A new perfume by Acqua di Parma for women and men, released in 2025. The scent is floral-spicy. Projection and longevity are above-average. It is being m...www.parfumo.com
Ytterligare en dränkt i aroma-kemikalier i överflöd?
Testade en cheapie igår - Lardini - Lagno. En klart syntetisk sak men där allt använts i moderation vilket gjorde att den faktiskt blev rätt trevlig. Fattar inte varför de fått för sig att vrida upp allt x 10. Eller det förstår jag, kleti och pleti uppskattar "beastmode". Det säljer. Men det stör mig nåt djävulskt.
Samma flaskdesigner som Gucci Nobile…
Ja, lite som att nån bara dragit ut den i höjdriktningen! Vacker flaska faktiskt (båda två).Samma flaskdesigner som Gucci Nobile…![]()
Nya fina grejer på jinx hemsida idag!
Store 2 — JINX SMELLS
www.jinxsmells.com
Jag ska köpa croatian iris!
Alla patreon medlemmar har en personlig kod på 20%.
Så är det någon som vill ha något kan jag köpa det samtidigt.
Jinx har seglat upp som en av mina favoriter!