• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS's travhörna, din hästsko i klockträsket

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Tårta hade inte varit helt fel, här har man bara en tom kopp kaffe. o_O
14995985630751628576188.jpg

Fast sällskap av en skönhet i form av en 114060, skulle hellre byta mot min tårta
 

JohnDoe

Rolex
Herredjävlar vilka system ni lämnar in. Går det ens plus när favoriterna går in? Enda gången jag vann något på hästar var när en 100kr Harry boy gav 7 rätt men då var utdelningen typ 75 kr på 7 rätt så det gick back ändå.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Om favoriterna går inte så är det oftast break even.
Men som tidigare i våras så var det många skrallar, då var man glad för stora system som fångar upp ev skrällar
 

Bally

Cartier
Är helt oinsatt i detta så det mesta ni skriver är som i ett främmande språk, men blir såklart nyfiken.

Vad är det för summor det handlar om?
Tanken med ett system är att öka oddsen för att vinna? (men samtidigt gissar jag att vinsten går ner också?)
Om era system nu fungerar så går det alltså plus, snackar man några procent då eller är det flera gånger insatsen?
Har ni gått plus total sett på eran travkarriär?

Frågorna kanske är extremt dumma, men jag har som sagt aldrig ägnat detta en tanke innan jag läste den här tråden.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Är helt oinsatt i detta så det mesta ni skriver är som i ett främmande språk, men blir såklart nyfiken.

Vad är det för summor det handlar om?
Tanken med ett system är att öka oddsen för att vinna? (men samtidigt gissar jag att vinsten går ner också?)
Om era system nu fungerar så går det alltså plus, snackar man några procent då eller är det flera gånger insatsen?
Har ni gått plus total sett på eran travkarriär?

Frågorna kanske är extremt dumma, men jag har som sagt aldrig ägnat detta en tanke innan jag läste den här tråden.

Du har rätt i sak, större system har oftast fler andelar, dvs fler att dela vinst med.
Sen finns det ex system där varje andel kostar 1500-2500kr och det finns 5-10 andelar.
Tittar du under våren och början av sommaren så gick de stora systemen plus, senaste tiden så har de stora systemen gått jämnt upp knappt, förutom igår då ett satt.
Däremot är det jackpott ikväll om ca 12mkr plus ca 20mkr som de spelas för, därför kör vi system med högre insatts och färre andelar.

Hoppas jag lyckades förklara .
 
Topp