Tårta hade inte varit helt fel, här har man bara en tom kopp kaffe.
![]()
Fast sällskap av en skönhet i form av en 114060, skulle hellre byta mot min tårta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tårta hade inte varit helt fel, här har man bara en tom kopp kaffe.
![]()
Fick bara en 7a och 16 16or så blev 52kr tillbaka på Systemet, och sprack i 2:a med first love boko...satte dock örjan på en vinnare så gick väl dryga 10ggr fläsket på den ändå. Nya tag på lördag. Gratulerar till 8an, en 8a är alltid en 8a.
Dags att bryta 6/7 förbannelsen hahaEtt par timmar kvar tills inlämning, imorgon jagas jackpotten på 23mkr
@farbrorstork nu jobbar vi in en redig sjua med spik i avd 4 på häst nr 4 och ev en till !
![]()
Dags att bryta 6/7 förbannelsen haha
Sant så santabsolut, men vi är " in the money " hela tiden, inte alla som är det ;-)
Nu jäklar är det dags!Nu jobbar vi in jackpotten @farbrorstork![]()
Derby på jägersro idag.
![]()
Ja man får hoppasDå var typ allt klart inför imorgon, någon mer som ser fram emot friska kussar och inga överraskningar i avdelning 4...
Är helt oinsatt i detta så det mesta ni skriver är som i ett främmande språk, men blir såklart nyfiken.
Vad är det för summor det handlar om?
Tanken med ett system är att öka oddsen för att vinna? (men samtidigt gissar jag att vinsten går ner också?)
Om era system nu fungerar så går det alltså plus, snackar man några procent då eller är det flera gånger insatsen?
Har ni gått plus total sett på eran travkarriär?
Frågorna kanske är extremt dumma, men jag har som sagt aldrig ägnat detta en tanke innan jag läste den här tråden.
Trav & jakt, låter som sköna dagarDå lägger vi en pava för kylning, återstår att se om den får glädja en eller trösta en![]()
Trav & jakt, låter som sköna dagar![]()