Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur får man reda på vad andelen kostar osv?Men @farbrorstork köpte den sista så det finns inga kvar tills ikväll.
Hur får man reda på vad andelen kostar osv?
Kör ni varje ons,lör,sön? Äre PM som gäller ?Enklast är att fråga mig vilka system vi kör, priserna skrev jag precis.
Lägre kostnad för system med fler andelar, högre kostnad för systemen med få andelar.
Då får man väll slänga iväg ett PM på lördag med lite swich on the sidePM och swish is the new shit, som ngn så fint skrev !
Haha tänkte på exakt samma sak.
Redan slutsålt?Summering: 12 olika system som snubblat på mållinjen senaste 2 veckorna, blev spelläggare för denna vecka och satte samtliga system bland pengarna, tyvärr inga super utdelningar.
Släppte helgens system innan lunch och samtliga sålde slut, så nu siktar vi på alla rätt denna lördag och framförallt på onsdag!
Okej då vet jagJa på de stora där det är 10 andelar, finns kvar på 50andels systemet tror jag.
Kul att se att Tillsammans-siten har hittat hit till klocksnackOm ni har förslag/önskemål på ny funktionalitet så hör av er!
Jag jobbar med den siten. Tar gärna emot input från er som använder den!Hur menar du ?
Hur många är ni som lirarna varje gång? Hur stora är andelarna?