• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS's travhörna, din hästsko i klockträsket

tissoter

Audemars
Brukar vara 5-10st som är spelläggare, sen säljer vi andelar allt från 5-50 i antal med priser från ca 200 upp till 4000kr.

Senaste ca 4 veckorna har vi på samtliga lopp haft 6/7 alt 7/8 rätt så lite tradigt för stunden, men det lossnar, frågan är bara när då allt redan sitter !
Okej, är det anmälan här i tråden som gäller om man ska vara med någon gång?
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Har fått ett par PM och som jag skrivit så just nu är det fullt, redigt kul att man uppskattas som spelläggare men tyvärr säljs alla våra andelar slut riktigt snabbt.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Om och när intresset och finanserna är tillräckligt stort från detta forum så kan jag öppna upp ett ks system, dock gäller förskottsbetalning.
 

Kloker

Cartier
Problemet är fortfarande att pengarna skall dras först, innan du lägger systemet.
Så innan det är möjligt så blir det svårt, för då blir det spelläggaren som får sitta med de andelar som inte blivit sålda.
Nu hänger jag inte riktigt med. På tillsammans samlas ju pengarna in först och spel kan endast lämnas in om det ryms inom "lagkassan". Spelläggaren behöver aldrig lägga ut något själv...
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Nu hänger jag inte riktigt med. På tillsammans samlas ju pengarna in först och spel kan endast lämnas in om det ryms inom "lagkassan". Spelläggaren behöver aldrig lägga ut något själv...

Det var det jag menade, andelarna måste säljas, problemet är att det blir för stora summor per andel oftast för att få ihop ett system som iaf jag skulle vara nöjd med att lägga.
Men någon annan får mer än gärna starta ett ks lag på sajten men jag kan inte vara spelläggare.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Nu så var man klar, kom ihåg vart ni såg den först
Tummarna vikta för er som lirar imorgon !
Screenshot_20170811-230246.png
 

JohnDoe

Rolex
Tycker att max 6 järn är lite klent. Bara hagel är ju typ 10 nicetohaves. Tänker bock, svs, halv, pump i ett par tre olika piplängder per sort. Sen måste man ju jobba sig igen om klass 1-4, tänker spontant 3-5 i varje klass. Så någonstans 30-40 pang känns som en bra grund, eller blandande jag ihop det med "arizona style" nu? Tror minimium där är 50+ eller :)
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Tycker att max 6 järn är lite klent. Bara hagel är ju typ 10 nicetohaves. Tänker bock, svs, halv, pump i ett par tre olika piplängder per sort. Sen måste man ju jobba sig igen om klass 1-4, tänker spontant 3-5 i varje klass. Så någonstans 30-40 pang känns som en bra grund, eller blandande jag ihop det med "arizona style" nu? Tror minimium där är 50+ eller :)

klart det är klent, regelrätt vidrigt om du frågar mig !
jag löste det dock genom att ordna jägarexamen till frun, så jag knölar in ett par påkar till ;-)

men min grundinställning är att en komplett garderob består av ett hagel, en studsare och en 22:a, resten är egentligen rent lyxnöje, enklaste lösningen är en blaser r8, en sako quad hb samt valfri beretta typ, då fixar du allt, resten kan vi ta i vår kära jakttråd ;-)

för ikväll jagas både 7rätt och en aborm 6:a ;-)
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Kommit någon fråga via PM om vilken häst som spikas ikväll, skriver ut 2 troliga kandidater här dvs avd 3 häst nr 1 och avd 6 häst nr 2.
Avd 2 och 4 kommer innehålla mest antal, då de är i mina ögon de jämnaste loppen.
 
Topp