• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS's travhörna, din hästsko i klockträsket

SdV

Omega
Mööääh, atg tillsammans accepterade inte mitt efternamn. Jaha.. ok .. mailat kundtjänst. Jag återkommer om jag får igång skiten
 

Kloker

Cartier
Då ryker nog jag. Är med i flera lag så det går inte att köpa överallt :)

Är med ikväll iaf! Och som sagt, om ni har nån feedback på själva tjänsten tar jag gärna emot den!
 

Solvik

Panerai
Ok, hoppas ni satte den! Då var uppvärmningen klar. Nu är det bara att stretcha och ladda upp inför lördag. Hyfsad jackpot.. Såg upplagt ut för Jorma i sista sväng i 7:e med perfekt lopp men tyvärr.. Jag kastade i en snabb flerbong 20x som kändes bra länge.. Men det gäller att hålla till mållinjen!
IMG_5641.JPG
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Ok, hoppas ni satte den! Då var uppvärmningen klar. Nu är det bara att stretcha och ladda upp inför lördag. Hyfsad jackpot.. Såg upplagt ut för Jorma i sista sväng i 7:e med perfekt lopp men tyvärr.. Jag kastade i en snabb flerbong 20x som kändes bra länge.. Men det gäller att hålla till mållinjen!
IMG_5641.JPG

Snyggt spikat, vi hade samma
 

16610

Patek
2-Faktor
Någon som skall spela i kvällens lopp?
Jag tänkte köra ett väldigt litet spel. 2 spik och 2 hästar i resten av and. Något tips på häst?
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Eftersom vi satte 6/7 hästar igår så startades precis ett minisystem inför ikväll, om fler önskar vara med !
 
Topp