• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS's travhörna, din hästsko i klockträsket

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Imorgon är det Romme som sagt som står som värd för v75, redan nu sticker Trot Kronos ut i avd 1 samt Carabinieri i avd 3 men kommer inte spika någon av dom i våra system, då en favorit springer denna helg nämligen Highland Park.
Så troligtvis kommer samtliga 3 hästar vinna sina avdelningar men jag spikar enbart en av favoriterna ev två och denna helg kommer jag gå på Highland Park samt gardera nästan samtliga hästar i avd 2 och 6.
Sen kommer jackpotten delas ut först nästa helg så denna helg kommer inte systemen ha samma stora volym som tidigare.

Hoppas det hjälpte lite, dock är det enbart mina tankar !
 
Senast ändrad:

16610

Patek
2-Faktor
Imorgon är det Romme som sagt som står som värd för v75, redan nu sticker Trot Kronos ut i avd 1 samt Carabinieri i avd 3 men kommer inte spika någon av dom i våra system, då en favorit springer denna helg nämligen Highland Park.
Så troligtvis kommer samtliga 3 hästar vinna sina avdelningar men en jag spikar enbart en av favoriterna ev två och denna helg kommer jag på Highland Park samt nästan samtliga hästar i avd 2 och 6.
Sen kommer jackpotten delas ut först nästa helg så denna helg kommer inte system ha samma stora volym som tidigare.

Hoppas det hjälpte lite, dock är det enbart mina tankar !

Tackar för det :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Började intressera mig för hästarna för ett halvår sen tack vare en kollega. Gick givetvis in här, men det var ganska dött.

Kul att det händer lite grejer. :)
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Det är alltid välkommet:)
Hur ser det ut nästa vecka ang spel? Eller är det för tidigt att säga?

Inför jackpotten nästa helg kommer de finnas 3 system samtliga 10 andelars från 1000/1500/2000kr st.

Detta är nog ett av de populäraste system vi hade, dock ej jag som valt spik !
 

Bilagor

  • Screenshot_20170819-142143.png
    Screenshot_20170819-142143.png
    34.1 KB · Visningar: 45

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Denna tror jag kommer dra in bra pengar idag, dock ej min tyvärr då jag inte trodde på den, känns surt
 

Bilagor

  • Screenshot_20170819-170237.png
    Screenshot_20170819-170237.png
    40.6 KB · Visningar: 39

16610

Patek
2-Faktor
Alla våra system är blankade, häst nr 12 i avd 1 stod i ca 40%, fanns inte på kartan att den skulle vinna, men ack va den gjorde det iaf !
Kommer dock ge ok betalt på 6rätt ändå.

Det känns som alla blev överraskade!?
Kul spel dock, det kommer gissar jag på.
Blir förlust här, inga jätte pengar så allt lugnt. Håller ju på att lär mig fortfarande:)
 

Solvik

Panerai
Huga, idag blir pengar. Nu smyger väl Kenneth in Actual star oxå..? Att bygga framtungt system hade man på känn men lite väl nu... Lycka till ni som fortsatt kan jaga pengar!
 

16610

Patek
2-Faktor
Någon mer än jag som tänkt spela på onsdag, Jägersro?
Skoja till det och körde ett litet spel. 2 hästar i varje avd. De hästar med högst %. Bara hålla tummarna :)
 
Topp