• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS's travhörna, din hästsko i klockträsket

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Då är laget skapat på atg tillsammans, laget är dock dolt så invite sker via mail.
PM med er mailadress så lägger jag in er !
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Nu börjar vi bli ett par stycken, förslaget är att vi kör ett system med 10 andelar / 500 kr/st, kommer vänta så länge som möjligt med att lägga spelet men aktiverar andelarna ikväll, så det går att köpa.
 
Nu börjar vi bli ett par stycken, förslaget är att vi kör ett system med 10 andelar / 500 kr/st, kommer vänta så länge som möjligt med att lägga spelet men aktiverar andelarna ikväll, så det går att köpa.
Jag är gärna på om jag hinner få mitt lösenord tills dess, har nämligen ingen mail knuten till kontot och glömt mitt lösenord till ATG, får hoppas posten är snabb :)
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Två nya medlemmar är nu inbjudna.
Liten intro till hur man köper sin andel.

Regga konto på atg tillsammans, klicka sedan på länken som ni fått via er mail, klicka på taben v75, välj lördag och sedan klickar ni på gröna knappen, köp andel. KLART

Systemet kommer först synas som ett preliminärt system om tillräckligt med andelar säljs, sedan efter start så kommer ni dels få ett kvitto på systemet och kunna följa det live via lagets sida.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Har börjat jobba med systemet nu och skall alla hästar vara med som jag önskar så ligger vi nu på ca 19,5k för hela systemet, då har vi 1 spik.
Men det är bara i början på veckan så mkt kommer ske innan lördag !
För att kunna få ett skapligt system så krävs ca 10-15 sålda andelar för det priset vi har nu, i skrivandestund är vi uppe i 5 st sålda andelar.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Finns intresse att göra ett mindre system för de övriga v75orna ex ons, to, fre och söndag eller ska vi enbart gå för lördagen ?
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Vi skulle kunna göra ett system med inköp på 200kr per andel.
Svårt att säga vilken av dagarna, om intresset finns kan vi köra alla.
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Omsättningen just nu tills imorgon ligger strax söder om 2mkr, så det är MÅNGA som inväntar lördagen.
Men det finns ett par kandidater som spik samt halvgardering imorgon, så vill folket så kör vi !
 
Topp