• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kvartsurtråden!

xigzo

Audemars
20170209_061546.jpg
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Ja, det tycker jag. Den pallar inte för vatten som jag är van vid från andra klockor, men när blir det ett problem?
Den kostar 4K och det är väl med samma prisklass den ska jämföras. Jag tycker den känns prisvärd hittills. Designen gillar jag och jag använder den och varvar den med betydligt dyrare klockor utan att känna annat än att den gör mig mer avspänd.
 

sventon

Omega
Den kostar 4K och det är väl med samma prisklass den ska jämföras. Jag tycker den känns prisvärd hittills. Designen gillar jag och jag använder den och varvar den med betydligt dyrare klockor utan att känna annat än att den gör mig mer avspänd.
Tack för input. Gillar designen skarpt! Är sugen på en kvartsare som man kan ha till det mesta, dock inte bad så vattentåligheten är inte en issue :) Den har ju en hygglig prislapp så man behöver inte gråta krokodiltårar om den skulle få sig en rejäl törn.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
IMG_6979.JPG


IMG_6980.JPG


IMG_6982.JPG


IMG_6981.JPG


Detta är vad batteridinkor jag äger för stunden. Fyller väl lite olika funktioner.
...eller ja, IWC:n har jag väl ännu inte riktigt hittat någon solklar plats för. Tycker att den är lite stor för att funka som dressare.
 
Topp