Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi har pratat om det här. Tvekan dödar (och dö vill du ju inte).jepp, ämnet är avhandlat. Jag förstår inte att mina Google-foo skillz har svikit mig så här mycket så länge. Nu sitter jag här med dödsångest och en flickvän som gör sittbänk för att hindra mig från att trycka till min ekonomi ordentligt. 2016 kommer att bli ett spännande år.
Första mailet är droppat, lär inte få svar innan måndagVi har pratat om det här. Tvekan dödar (och dö vill du ju inte).
Dessutom är flickvännen än så länge just bara en flickvän. Det här är inget du vill vänta med att försöka genomföra tills när hon är fru och mor.
Se så, spring iväg och kööööp NU.
Mowhahaaaa.Första mailet är droppat, lär inte få svar innan måndag
Bra idé att regga sig på ett klockforum fem dagar innan nyår då...Att inte lägga så mycket tid på klockor.
Djävlar vad fet! Vad är det för ref?Nästa år blir det en JLC:
(snodd bild)
Det är en JLC Master Compressor Navy SealsDjävlar vad fet! Vad är det för ref?
Har velat köpa Omega Racing, redan för två år sen, men aldrig blivit av.Gillar verkligen, men bara den här ock på gummi....Har Submariner 1680 ock nu har jag köpt Datejust 16013 G/S , ska absolut behålla båda två, ett löfte...
Finns.
18079.
O mitt löfte blir att.........vete f-n