Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad köpte du under 2023?Mitt löfte är tänk efter flera gånger innan jag handlar en ny klocka. Det har blivit för många spontanköp…
Många småköpVad köpte du under 2023?
Well... Det löftet gick åt helvete direkt.Är nöjd med de klockor jag har för tillfället, så jag har som plan att bara köpa roliga super affordables under 2024. Typ G-Shock, begagnade Seiko-kvartsare och liknande.
skrattemojiWell... Det löftet gick åt helvete direkt.
Grattis! Grymt fin den där.Well... Det löftet gick åt helvete direkt.
Tack! Ja, det är snudd på omöjligt att hålla dessa löften. Man får en klocka på hjärnan och sedan är det kört.Grattis! Grymt fin den där.
Har varit sugen på en Railmaster länge.
Om det är till någon tröst så sprack mitt löfte efter en månad med
Amen på denTack! Ja, det är snudd på omöjligt att hålla dessa löften. Man får en klocka på hjärnan och sedan är det kört.
Sagt och gjort!Blir året jag faktiskt köper den där vintage DJ jag snackat om så länge. En tråd som denna höjer sannolikheten för bra utfall! God fortsättning!
Sagt och gjort!