Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din klocka, dina regler. Skit i vad andra tycker, i synnerhet knowitalls på anonyma diskussionsforum på nätet. Din Tudor kommer inte att ta skada av bara användas på kvällen. Grattis till en cool klocka!Köpte nyligen en Tudor BB och tänkte kolla vad ni tycker om att man ska lämna klockan hemma över dagen, för att undvika att krocka med den i hyllor och skåp och istället använda den hemma på kvällen eller vid andra tillfällen då man är ute och umgås med vänner/familj osv. Klockan kommer ju inte stanna men kan det slita på klockan att man använder den så oregelbundet? Alltså att den vilar dag och natt men används kväll?
Tack på för hand
ja, jag är det medJag hade nog varit orolig för annat än klockan.
Mina bilder är skamlöst stulna från den tråden.Lite råd om man är orolig för att använda sin klocka
https://klocksnack.se/threads/vågar-jag-gå-på-stan-med-min-klocka.65947/
Mina bilder är skamlöst stulna från den tråden.
Enda negativa är att @903lew ringer i tid och otid och frågar "vågar jag diska med min seamaster"
"Tar klockan skada av att jag kastar dunkuddar på förbipasserande?"
Sinn är kända för att inte tåla socker, så jag vågar inte ha en sömn i närheten av vAnani, hade jag varit lika ta-bild-kåt som du hade du fått se hur jag filat med knivbryne på bandhorn långt över trädgränsen under idog Parawaiting.
Men när vi ändå är på ämnet, vågar jag äta spaghetti med min Sinn?
Menar du att du stulit bilderna? Från vem? Monthy Python Flying Circus? Vad säger monthy gänget om det? Kommer de stämma dig för brott mor upphovsrätten?Mina bilder är skamlöst stulna från den tråden.
Enda negativa är att @903lew ringer i tid och otid och frågar "vågar jag diska med min seamaster"
"Tar klockan skada av att jag kastar dunkuddar på förbipasserande?"
Bilderna är stulna från tråden i fråga. Som jag startat. Som är fylld av bilder jag tagit.Menar du att du stulit bilderna? Från vem? Monthy Python Flying Circus? Vad säger monthy gänget om det? Kommer de stämma dig för brott mor upphovsrätten?
Olidlig spänning![]()
Nii! Nii!Bilderna är stulna från tråden i fråga. Som jag startat. Som är fylld av bilder jag tagit.
This is not än argument!![]()
Akta Tudorn
Vad är en sovmor? Låter lite småläskigt...I högstadiet hade jag en kompis där familjen hade plastat in soffa, fjärrkontroll och fan vet allt för att sakerna inte skulle slitas.
Lightversionen av det där är min sovmor och hennes bil. Givetvis får bara hon köra den. Den ska parleras så in i helvete långt bort att inga andra bilar någonsin kan råka parkera brevid och den ska givetvis inte användas till längre sträckor än till och från jobbet, ska man längre så ska man ju givetvis åka tåg. Kan ju även tillägga att bilen är helförsäkrad och inte särskilt dyr.
Folk gör som de vill med sina saker men det där har jag aldrig förstått. Varför ens köpa något som man inte använder?
En mor som alltid sover kanske, oklart.Vad är en sovmor? Låter lite småläskigt...![]()