Kul att se alla kämpar på med sina projekt - små som stora!
Själv har jag ju håller jag fortfarande på med terrassen och lite annat i mellan åt. Har dock skaffat tjej så det har blivit lite sämre tempo nu sedan sommaren men hon har faktiskt hjälpt till en del nu senast, riktig klippa med andra ord så det är bara hålla i!
Såhär såg det ut lagom till sista veckan av semestern..
Den skarpögde kanske ser att skarvarna mellan sektionerna inte linjerar vilket berodde på den varma sommaren och att virket torkade extremt fort. När vi då fick ny leverans av fuktigt virke var det helt enkelt lite bredare så det var bara att lägga ut brädorna och vänta på att man kunde dra åt dom när de torkat.
Entrésidan/baksidan som man inte direkt ser på många bilder.
Behövs lite passande mellis ibland.
Det har även hänt lite inne, möbler är på plats och likaså ett badrumsskåp som jag snickrat ihop.
Gjort lite egna kablar till nätverket under drinkis tiden med (jag, jag fick göra om en som gjordes efter två GTs..)
Jag var dålig på att fota ett tag med altanen så det har skett lite mer och vi är nu inte på profilsågning. 200 brädor ska profilsågas så det är bara att börja..
Tjejen jobbar i byggsvängen på Skanska, hon bygger inte själv, och dom har ju liiite större byggen på G. Tror dock jag blir klar före dom.
Sen bestämde sig familjens laståsna att dö..
Så då fick jag inhandla takräcken och låna mammas bil när det skulle kompletteras.
Självklart lånar man då ut sin egen "pocket rocket" och då får man tillbaka den såhär..
Lampor har vi fått ute (men inte så mycket inne än)
Ja här är vi idag. Liiite kvar med andra ord men hey, Rom (eller Slussen) byggdes inte på en dag.