Dr Stein
Basic
Det där verkar spännande! Men jag fattar inte riktigt. Vad har photoshopats och varför..?
Poppis bland ryssar. Närmre bestämt patriarken Kirill, som även satte sin stab på kartan som världens sämsta photoshopare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där verkar spännande! Men jag fattar inte riktigt. Vad har photoshopats och varför..?
Poppis bland ryssar. Närmre bestämt patriarken Kirill, som även satte sin stab på kartan som världens sämsta photoshopare...
Tror det är hans klocka som reducerats bort eftersom det nog sågs som opassande att en högt uppsatt Biskop bär en en dyrare klocka i offentliga sammanhang.Det där verkar spännande! Men jag fattar inte riktigt. Vad har photoshopats och varför..?
Som nämnts så ansågs det inte vara helt i linje med kyrkan att man bär ett ur för 60 000 $...Det där verkar spännande! Men jag fattar inte riktigt. Vad har photoshopats och varför..?
Tror det är hans klocka som reducerats bort eftersom det nog sågs som opassande att en högt uppsatt Biskop bär en en dyrare klocka i offentliga sammanhang.
Men man ser att reflektionen av klockan har missats att tas bort och är synlig i bordet...
Som nämnts så ansågs det inte vara helt i linje med kyrkan att man bär ett ur för 60 000 $...
Har länge haft Breguet som graal-märke. Men vad finns att säga om servicekostnader? Har någon egen erfarenhet?
Där ser man. Men hur är det egentligen med poleringen? Kan man välja bort den? Man hör ju ibland att det nästan är ett krav för att få serva.Enligt Nymans Ur, imo inte så farligt men över snittet.
Den blev kvar alltså?Bettan är på turné, trivs bra än så länge.
Lurig tavla som är matt i vissa vinklar och ljusförhållanden. + välvt glas, bra grejer!
Den blev kvar alltså?
Hon är fortfarande kvar, tycker mer och mer om henne! Fortfarande aktuell på Köp&Sälj dock...
Hittade ett äldre inlägg men ändå väldigt informativt om just Type XX.
PS. Mitt tidigare inlägg postades för flera månader sedan, står att det skrevs "idag" - konstigt
Http://www.donindiano.net/watches/breguet/type_xx/
Den är riktigt snygg! En av få re-editions som jag verkligen gillar. De gamla Type 20 är ju helt jävla råa. Ligger en på grannforumet för endast 9500 euro. Köp!
http://www.timetotalk.se/kop-salj/fs-breguet-first-generation-xx-from-1954-t15466.html
Brutal, typ en av de coolaste klockorna man kan äga
Bettan är på turné, trivs bra än så länge.
Lurig tavla som är matt i vissa vinklar och ljusförhållanden. + välvt glas, bra grejer!
Trist samling..
Från vilket år är din klocka? Relativt ny antar jag, 1-2 år?
7047an fick sig en rejäl omgång den helgen!Kul med den här tråden, hade jag helt missat! Ja jag satsade senast på en 5817BA som jag lagt upp lite sporadiska wristshots på i "dagens klocktråd"Annars hade jag enbart tidigare erfarenheter genom att ha lånat en bekants 7047BR. Haha här har ni ett wristshot från 2:ans buss...
Inte för att din Breguet var fy skam, riktigt stekig! Men din bekants Tradition är ju helt sjuk! Har kollat på basmodellen en del men denna...Kul med den här tråden, hade jag helt missat! Ja jag satsade senast på en 5817BA som jag lagt upp lite sporadiska wristshots på i "dagens klocktråd"Annars hade jag enbart tidigare erfarenheter genom att ha lånat en bekants 7047BR. Haha här har ni ett wristshot från 2:ans buss...
Var minst sagt speciellt att sitta på bussen med en klocka som listar 1.530 900 senast jag kollade...Inte för att din Breguet var fy skam, riktigt stekig! Men din bekants Tradition är ju helt sjuk! Har kollat på basmodellen en del men denna...
7047an fick en rejäl omgång den helgen
Ja det var en dröm att få hålla i en tourbihaha den lät jag dig allt få klämma lite på din buse!
Det är sjukt fina klockor!Kul med den här tråden, hade jag helt missat! Ja jag satsade senast på en 5817BA som jag lagt upp lite sporadiska wristshots på i "dagens klocktråd"
Annars hade jag enbart tidigare erfarenheter genom att ha lånat en bekants 7047BR över en helg i Juni. Haha här har ni ett wristshot från 2:ans buss...