Intressant sällskap onekligen@Palenkovich Du och jag och Napoleon...och några fler.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant sällskap onekligen@Palenkovich Du och jag och Napoleon...och några fler.![]()
Har inte sett den modellen tidigare. Riktigt snygg tycker jag.Bjuder på en bild från min senaste Magazine-plåtning. Klockan lånad från NymansUr.
![]()
![]()
Tycker inte det är ett toppenpris om det inte är fullset. Du kan köpa nya från gråhandlare för runt 90kDet hade varit ett fynd minst sagt! Är 70k är rimligt pris? utan box och papper
Välj min roséguld istället, några kronor extra bara![]()
Den måste vara bland de läckraste klockor som gjorts! Drägglar över din annons konstant men tvingas tyvärr hela tiden konstatera att plånboken är för tunn. Fan också! Man kanske borde köpa en lott och hoppas på det bästa?
/Henrik
Snuskigt elegant och sportig samtidigt. Me likeBjuder på en bild från min senaste Magazine-plåtning. Klockan lånad från NymansUr.
![]()
![]()
Finns det några type XX ref 3800 kvar på forumet?
Måste testa en sån där snarast, riktigt fin klockan du har!
Tack!Måste testa en sån där snarast, riktigt fin klockan du har!
Den är grym! Kommer komplettera min classique med en marine nån gångEn bekants klocka. Marine. Läcker och mycket behaglig storlek trots långa luggar.
![]()
Den är grym! Kommer komplettera min classique med en marine nån gång![]()
Jäklar vad fin!Breguet. Mmmm. Så fina så det svider i ögonen. Bidrar med min, ref 3810ST/92/9ZU. Skulle egentligen tagit en bild med riktig kamera och macro, stativ och hela alltet men det var stört omöjligt att bli kvitt alla reflexer i det knivskarpa glaset och urtavlan. Retur en vol, smaka på det. Låter helt magiskt
![]()
Tack! Den känns verkligen braStomatologen, sjukt bra! Avundsjuka i jultider är inte klädsamt, men den där är läskigt fin. Grattis!
Tack! Den känns verkligen bra
![]()
Har inte sett den modellen tidigare. Riktigt snygg tycker jag.
![]()
En bild jag tog för några år sen men klockan är lika fantastiskt då som nu.