• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Låt oss prata Breguet

botvidsson

Cartier
Bjuder på en bild från min senaste Magazine-plåtning. Klockan lånad från NymansUr.

image.jpg

image.jpg
 

Ronnie

Rolex
"Dressiga" Breguet verkar göra sig bäst på bild. Min erfarenhet efter att ha sett såna i affärer, som jag tidigare beundrat på nätet.

Lärde mig nyss att det finns en liten upplaga XX med blå urtavla. Holy cow ändå! 3807 heter den.
 

fc2

Rolex
En sak som jag undrar är om verket i Marine Chronograph är Breguets version av Lemania cal. 1340? Vet att Breguet använder det verket i sin XX/XXI.
 

Sgt Hal

Omega
Breguet. Mmmm. Så fina så det svider i ögonen. Bidrar med min, ref 3810ST/92/9ZU. Skulle egentligen tagit en bild med riktig kamera och macro, stativ och hela alltet men det var stört omöjligt att bli kvitt alla reflexer i det knivskarpa glaset och urtavlan. Retur en vol, smaka på det. Låter helt magiskt ;)
IMG_2502.jpg
 

Nicklas H

Cartier
Breguet. Mmmm. Så fina så det svider i ögonen. Bidrar med min, ref 3810ST/92/9ZU. Skulle egentligen tagit en bild med riktig kamera och macro, stativ och hela alltet men det var stört omöjligt att bli kvitt alla reflexer i det knivskarpa glaset och urtavlan. Retur en vol, smaka på det. Låter helt magiskt ;)
IMG_2502.jpg
Jäklar vad fin!
 
Topp