Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
blev bra. Passet kom från Anders Szalkai.Sista långpasset före maran idag. Blir typ 22km. Tänkte först 10 lugnt, sen två x 5 i marafart. Verkar det vettigt?
@falten , hur är formen? Ska du springa?
Oj, sjukt nära. På’et igen.Snubblade nära sub 40 på dagens millopp. Men ett rejält pers, då får man vara nöjd!
Yes, nästa gång tar jag det! Hyfsat kuperad bana också så jag är riktigt nöjd, trodde inte jag skulle komma så nära.Oj, sjukt nära. På’et igen.
Om du håller till i Stockholm så är det snart söder runt. Platt som en pannkaka.Yes, nästa gång tar jag det! Hyfsat kuperad bana också så jag är riktigt nöjd, trodde inte jag skulle komma så nära.
Lite sugen på att ta en weekend i kungliga hufvudstaden. Ska du köra?Om du håller till i Stockholm så är det snart söder runt. Platt som en pannkaka.
Kanske det. Om jag går bra på maran så kanske man kan rida lite på formen där.Lite sugen på att ta en weekend i kungliga hufvudstaden. Ska du köra?
Känns bra ! Men nervöst med värmen kör imorgon kortare pass med lite högre farter garmin klockan säger att det är möjligt under 3 men med värmen kommer jag knappast klara det. Själv då?!Sista långpasset före maran idag. Blir typ 22km. Tänkte först 10 lugnt, sen två x 5 i marafart. Verkar det vettigt?
@falten , hur är formen? Ska du springa?
Skönt med formen. Bra här med. Har väl gjort det jag kunnat och pallat.Känns bra ! Men nervöst med värmen kör imorgon kortare pass med lite högre farter garmin klockan säger att det är möjligt under 3 men med värmen kommer jag knappast klara det. Själv då?!
Nice! Chockade kroppen i värme idag totalt 4km lugnt, 5km tröskel o 2km marafartSkönt med formen. Bra här med. Har väl gjort det jag kunnat och pallat.
Ja ikväll kan det gå riktigt fortFasen nu närmare det sig på riktigt, tagit ledig dag imorgon o njuta av expot tidigt. Idag bara vila och börja mentalt ta sig igenom loppet tips ikväll kolla Almgren på SVT i Diamond league
Jag måste jobba liiiite, men kommer dra dit efter lunch/tidig eftermiddag.Fasen nu närmare det sig på riktigt, tagit ledig dag imorgon o njuta av expot tidigt. Idag bara vila och börja mentalt ta sig igenom loppet tips ikväll kolla Almgren på SVT i Diamond league
Hörde det med, man kanske ska testa lite....Fick tips idag om salttabletter. Någon som kör det?
Behövs det?
Jag har kört det främst på traillopp. Som att få en kallsup i medelhavet. Är krampen nära så är det toppen!Fick tips idag om salttabletter. Någon som kör det?
Behövs det?
Fick tips idag om salttabletter. Någon som kör det?
Behövs det?
jag kör bara mer salt i maten samt resorb idag och imorgon bittiFick tips idag om salttabletter. Någon som kör det?
Behövs det?
Almgren är fasen Sveriges bästa löpare genom alla tider.
Otroligt bra löpt.
Ja det var ju rätt bra tid av han som vann också.
Almgren körde visst 18 mil förra veckan så ingen toppning ännu nu inte.
Spännande att se vad som komma skall.
Något annat ni kör nu innan loppet? Börjat ladda med kolhydrater från igår, och intar ganska mycket salt (ren form, inte supergott) och resorb samt Maurten Drink Mix 320.jag kör bara mer salt i maten samt resorb idag och imorgon bitti
Jag buffrar Umaras rödbetskoncentrat för att maxa nitratnivåerna. En shot idag och en imorgon ett par timmar före startNågot annat ni kör nu innan loppet? Börjat ladda med kolhydrater från igår, och intar ganska mycket salt (ren form, inte supergott) och resorb samt Maurten Drink Mix 320.
Rödbetsjuice i 7dagar, tar sista ikväll, vill inte riskera att ta en imorgon också och få magen ur balansNågot annat ni kör nu innan loppet? Börjat ladda med kolhydrater från igår, och intar ganska mycket salt (ren form, inte supergott) och resorb samt Maurten Drink Mix 320.
Rödbetsjos från markattaNågot annat ni kör nu innan loppet? Börjat ladda med kolhydrater från igår, och intar ganska mycket salt (ren form, inte supergott) och resorb samt Maurten Drink Mix 320.
Inte provat Adidas, kanske börjar bli dags.......Lite rolig inside information jag fick på expot, troligtvis släpps adidas Adios pro 4 om ca 4-5veckor, första i liten upplaga med liknande look av evon, habegäret är 100%