• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Löpning. Nu riktigt OT

Skönt intervallpass på tracken igår, men 7km nedvarvning var lite väl trögt. Nästa gång flyttar vi några km så det blir en längre uppvärmning istället.

Körde med mina superblast 1 som det har pratats lite om i tråden huruvida de är snabba eller inte. Jag älskar dom!

• 9 km uppvärmning
  • 5 x 1 km @ 3:55 min/km, 3 min joggvila
  • 7 km nedvarvning

1000006919.jpg

1000006906.jpg

Har bränt av 928 kilometer på mina Asics GT2000-13 och det börjar bli dags att pensionera dem. Bra skor för lugna pass och transportlöpning, men så satans tråkiga. Överväger att ersätta dem med antingen Glideride Max eller Superblast 2. Någon som har åsikter om dessa skor och vad man bör välja? Snittar 100km per vecka.

Har bränt av 928 kilometer på mina Asics GT2000-13 och det börjar bli dags att pensionera dem. Bra skor för lugna pass och transportlöpning, men så satans tråkiga. Överväger att ersätta dem med antingen Glideride Max eller Superblast 2. Någon som har åsikter om dessa skor och vad man bör välja? Snittar 100km per vecka.
Rekomenderar egentligen inte superblast för långsamma rundor. Visst att dämpningen är magisk och de är otroligt sköna men de "vill springa snabbt". Jag har jättesvårt att springa mina easy/recovery i dom.

Glideride har jag inte provat, men de verkar vara på otrolig rea överallt just nu

Senast ändrad:
Skönt intervallpass på tracken igår, men 7km nedvarvning var lite väl trögt. Nästa gång flyttar vi några km så det blir en längre uppvärmning istället.

Körde med mina superblast 1 som det har pratats lite om i tråden huruvida de är snabba eller inte. Jag älskar dom!

• 9 km uppvärmning
  • 5 x 1 km @ 3:55 min/km, 3 min joggvila
  • 7 km nedvarvning

1000006919.jpg

1000006906.jpg
Jämt och snyggt du fick till det!

Tillbaka
Topp