Jag kör Asics Kayano, kan det vara värt att komplettera kanske??Har väl sagt det förr, men, jäkla va kär jag är i mina dynaflyte, ett tips om ngn letar nya skor helt enkelt
![]()
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör Asics Kayano, kan det vara värt att komplettera kanske??Har väl sagt det förr, men, jäkla va kär jag är i mina dynaflyte, ett tips om ngn letar nya skor helt enkelt
![]()
Jag kör Asics Kayano, kan det vara värt att komplettera kanske??
/j
Så får det bli, laddar ju för Sthlm Marathon.Lätttesta!
Så får det bli, laddar ju för Sthlm Marathon.
Omdöme kommer .......
/j
Det finns inget entydigt svar på det. Skotillverkarna vill sånklart att du byter ofta. Nån sorts konsensus på jogg.se är nog att om man springer mycket byter man efter ett år eller efter 200 mil. Så gör jag, men du kan nog få rätt stora variationer på det svaret.Ni som har koll
Hur många min är det man säger att skorna klarar ?
Kul! Skulle rekommendera att börja lugnt, vänta en månad innan du gör några hårda pass så du inte drar på dig några skador. Kör lätt löpning typ 3-4ggr per vecka så kan du senare lägga in tempo/intervaller/långpass.Riktig nybörjare som precis tagit upp löpning nyligen för att ha något att göra innan säsongen för landsvägscykling är igång igen!
Har ni några tips på hur jag optimerar min träning?![]()
Bra tempo!Dagens klocka!
Försöker hitta formen inför halvmaror, helmaror och terränglopp.
/j
![]()
Tackar, många varv runt råstasjön och lötsjön i Solna har det blivit.Bra tempo!
Var springer du? Vi kanske kan ta ett pass?
Det är ju i krokarna. Jag springer mycket runt Edsviken. Två sjöar runt?Tackar, många varv runt råstasjön och lötsjön i Solna har det blivit.
Absolut kan man säkert få till ett pass längre fram.
/j
Bra jobbat!Första 30km för året, sliter bra mkt mer än 20km som jag är med van att springa, back on track skydd är jäkligt dagen efter dåkan rekommenderas!
![]()
Kommer vi få någon uppdatering här om dina kommande förehavanden?Bra jobbat!
Inte omöjligtKommer vi få någon uppdatering här om dina kommande förehavanden?![]()
Asics har haft riktigt dålig kvalitet senaste åren. Gav upp det märket och kör endast saucony nuWTF?
Knappt 20 mil sprungna... asics nimbus
![]()
Konstigt, mina senaste nimbus har hållit grymt bra, bara att reklamera...WTF?
![]()
Ja, har varit sjukt nöjd med dem fram tills nu. Tyvärr är jag i Spanien så jag får väl se om jag får tag på ett par här nere och ta med de trasiga hem och reklamera.Konstigt, mina senaste nimbus har hållit grymt bra, bara att reklamera...
Tråkigt!Ja, har varit sjukt nöjd med dem fram tills nu. Tyvärr är jag i Spanien så jag får väl se om jag får tag på ett par här nere och ta med de trasiga hem och reklamera.
Reklamera, du får granterat nya.WTF?
![]()
Har du använt dom på grus och stigar med stenigt underlag ? Ser lite slitet ut även under hålfoten. Kommer inte i håg vilken modell jag hade men det var asfaltskor som blev förstörda av stenar. Men som sagt ovan bara reklamera!WTF?
![]()
Ja, jag har traskat runt i berg senaste veckan så förmodligen är det därför, men nog ska ett ett skor för 1700 hålla för det. Får reklamera och se vad de säger.Har du använt dom på grus och stigar med stenigt underlag ? Ser lite slitet ut även under hålfoten. Kommer inte i håg vilken modell jag hade men det var asfaltskor som blev förstörda av stenar. Men som sagt ovan bara reklamera!
Ålrajt skriver det här så jag kan förlöjliga mig själv om jag inte håller mitt löfte. I morgon sätter jag i gång...
Saknar löpningen och framförallt dom långa passen!
Absolut tog jungfru passet igår så nu är det ingen återvändoBara säga till så tar vi en tur![]()