Kneg 5 dagar till på rad tyvärr...Komsi, du bor fan nära
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kneg 5 dagar till på rad tyvärr...Komsi, du bor fan nära
Halva nöjet med att käka ju, gått ned 6 habaneros och en halv burk cayenne i skiten, och så har den kokat i drygt 12 timmarGillar dukningen. Väldigt mkt julkänsla
Plus en hel del coola klockor, och kom ihåg att det som var starkt ikväll är ingenting mot vad det kommer vara imorgon när den ska ut.....
@Erik1 svara yaoVad heter Sinn modellen ? Ser väldigt fin ut juh
Tror att det är Sinn 556a, med reservation för felVad heter Sinn modellen ? Ser väldigt fin ut juh
Tack tackTror att det är Sinn 506
@Erik1 ligger och spyr, han kan nog bekräfta snartTror att det är Sinn 556, med reservation för fel
556aVad heter Sinn modellen ? Ser väldigt fin ut juh
Den är till saluTack tack
Din mamma ligger i fosterställning556a
Ah den är riktigt trevlig
PS, Adam ligger i fosterställning
Stekarmunksrabatt till rätt köpareDen är till salu
Ah, en annan har ju faktiskt ett par av de diagnoser @Philippe Stern gör sig lustig över@Erik1 ligger och spyr, han kan nog bekräfta snart
Ööhhb @Erik1's menar du då eller ??Den är till salu
RIP alkoholförgiftningAh, en annan har ju faktiskt ett par av de diagnoser @Philippe Stern gör sig lustig över
Men det är inte bara negativt faktiskt, en av medicinerna jag tar har den lustiga bieffekten att jag aldrig mår dåligt under en fylla och kan i princip dricka hur mkt som helst och ändå inte bli bakis dagen efter kvällen före. Party on boys !
Haha tack för omtanken @Apansson men jag brukar däcka efter 70 cl whisky så det går aldrig så långtRIP alkoholförgiftning
SKANDAL!https://klocksnack.se/threads/bildäcket.47415/
Diskussion, vi blir lyyyfstyle. Ok admins
Bra med lambi
Jag tror att min fru lurkar här, fick utegångsförbudFinns bara ett sätt att få veta loverboy
Tragiskt, vi som hade fixat dricka åt digJag tror att min fru lurkar här, fick utegångsförbud
Fucking premiumbord är vad det ärTidningspapper...är det premium?