FjollaHehe det är för att ni är pöbeln
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FjollaHehe det är för att ni är pöbeln
@cultshit är lite bättre och värre än de flestaDen som går in på klocksnack.se för att runka förtjänar nobelpriset i fysik, och det står jag för!
Mindrevärdeskomplex?Hehe det är för att ni är pöbeln
Ser på bilden att ni verkar ha kul, sätt inte splittret i halsenSaberat och klart, tack Sinn!
Det sjuka är att masken är sjukt lik dig @AdamST
Ser bra ut, men varför så blek om handen?
För lite sprit helt klartSer bra ut, men varför så blek om handen?
Mest troligt. Öka intaget och lägg ut mer bilder så får vi se hur det tar sig.För lite sprit helt klart
har den lustiga bieffekten att jag aldrig mår dåligt under en fylla och kan i princip dricka hur mkt som helst och ändå inte bli bakis dagen efter kvällen före
...och du blev inte bjuden? Taskigt!Hehe det är för att ni är pöbeln
G.R.Y.M.T sagt!...och du blev inte bjuden? Taskigt!
För att få den medicinen måste du först få ADHD diagnos, men visst kan jag berätta vad den heter: Concerta !Ringer min läkare direkt på måndag och ordnar detta!! Vad heter medicinen??
...och du blev inte bjuden? Taskigt!
...och du blev inte bjuden? Taskigt!
Lägg till knivar så har vi en perfekt kombination !Köttiga grabbar, bäst man håller sig inne ikväll
Klockor och sprit är en underbar kombo.