• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lajvtråd - chilikväll på söder

Jag har ADHD-Deluxe ;) Concerta it is and Concerta it shall be! :D
Seriöst, blir man inte bakis på den medicinen, eller är det bara du?
Jag vet faktiskt inte, jag bara märkte helt plötsligt för ett par år sedan att jag inte längre blev bakfull. Jag funderade mycket över hur det kunde komma sig, och började därför nysta upp förändringar i mitt liv "baklänges" i tiden.
Det var så jag fann ut att den enda konkreta ändringen jag hade gjort i mitt liv, var när jag började ta Ritalin (som sedan byts till Concerta när man hittat "rätt" dosering)
Sedan om denna lustiga bieffekt gäller alla som tar Concerta, har jag ingen aning om.
Alltså jag blir fortfarande lite allmänt seg dagen efter kvällen före, men aldrig bakis med den klassiska ihållande dunkande huvudvärken... Inte spysjuk heller. Rätt praktiskt faktiskt :D

Goooood morgon!

Upp å hoppa med er! Det är dags att stämpla in. Ser ut som ni hade en härlig kväll igår men nu är det dags att städa söderlyan, diska, bära ut tomglas, damsuga och (om det inte redan är gjort) byta till vinterdäck på bilen.

Sen ska ni väl ut på stan och julklappsshoppa med tung skalle också?! :D ;)

Så upp ur sängen @AdamST! :D

Goooood morgon!

Upp å hoppa med er! Det är dags att stämpla in. Ser ut som ni hade en härlig kväll igår men nu är det dags att städa söderlyan, diska, bära ut tomglas, damsuga och (om det inte redan är gjort) byta till vinterdäck på bilen.

Sen ska ni väl ut på stan och julklappsshoppa med tung skalle också?! :D ;)

Så upp ur sängen @AdamST! :D
@AdamST mår bra där uppe, nyss trodde han att subben var borta. Men den är hittad och han kan fortsätta att snarka.
image.jpeg

Tillbaka
Topp