Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ligger lite sanning i det du skriver men tyckte ändå den gick bättre än förväntad. Visst inte ofta dessa dyker upp. Jag kan inte modellen men har följt dessa på avstånd under en kortare period.Unika ur ska ha sin prisbild, oavsett skick.
Massproduktion är ofta överprisat…
Jag måste förmodligen haft en skev bild på prisbilden.Brukar de kosta mindre? De har väl snarare tappat lite fart?
Budade upp till 75, men blev osäker p g a servicebehovet...Jag måste förmodligen haft en skev bild på prisbilden.
Jag skulle precis börja hänga med runt 70-80 snåret men backade av när racet började. Grym klocka till den som vann hur eller hur!Budade upp till 75, men blev osäker p g a servicebehovet...
Hade varit kul i samlingen men ändå blivit liggande i en låda p g a diametern som inte passar mina taniga handleder...
Nymans servade min utan problem när det begav sigBudade upp till 75, men blev osäker p g a servicebehovet...
Hade varit kul i samlingen men ändå blivit liggande i en låda p g a diametern som inte passar mina taniga handleder...