• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Longines

Någon som prövat ett Rally band på sin Conquest? Skulle vara kul o se några bilder innan man slår till på en

Har länge tänkt skaffa ett annat band till min LLD och plötsligt hände det. Köpt från Mjleather (@MickeJ) - jag är riktigt nöjd med köpet.
20160129_140337.jpg
20160129_140300.jpg

20160129_140355.jpg

Tycker den funkar bra med ett läderband. Bra mycket skönare är det också :). Vet du förresten om det är en väldigt gammal modell? Hittar den inte på longines sida eller på uret.se.

Tycker den funkar bra med ett läderband. Bra mycket skönare är det också :). Vet du förresten om det är en väldigt gammal modell? Hittar den inte på longines sida eller på uret.se.
Nej, vad jag har fattat så är den relativt ny, men longines själva verkar ha valt att inte visa den på sin sida, jag kan ha fel men det var så jag uppfattade det hela

Evidenza är så sjukt fin med läderband! A must have ngn gång......Ngn dom har koll på va dom går för härinne och om dom är frekventa?

Ytterligare en fråga, någon som prövat läderband på en Conquest?
Longines växer som satan på mig... undrar om någon har erfarenhet av den här som jag kärat ner mig i?

http://www.uret.se/longines-heritage-silverfargad-lader-o39-mm-p-62862.html

Slänger in en (snodd) bild också för att inlägget inte ska bli heeelt meningslöst :happyhappy:

71LCNTEWG5L._UY500_.jpg
har ingen erfarenhet av just denna, men märket i sig är för mig ett av de bästa, bara kör säger jag

Tillbaka
Topp