tackarSom sagt läckert som tusan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tackarSom sagt läckert som tusan
Ser kanon bra ut!Har länge tänkt skaffa ett annat band till min LLD och plötsligt hände det. Köpt från Mjleather (@MickeJ) - jag är riktigt nöjd med köpet.
nej den köptes faktiskt av en AD, men sen dess har det hunnit bli ytterligare en Longines@fs 75
Den är riktigt snygg. Du köpte den möjligtvis inte av en auktionsfirma i Göteborg?
Jaha ok. Jag budade nämligen på en sån för inte så längesen. Slutade dock med att jag köpte denna istället.nej den köptes faktiskt av en AD, men sen dess har det hunnit bli ytterligare en Longines
den var grymt snygg med ljus tavlaJaha ok. Jag budade nämligen på en sån för inte så längesen. Slutade dock med att jag köpte denna istället.
Jag trivs riktigt bra med den. Fick dock inte länken att passa bra, så jag har fått byta till svart läder istället.den var grymt snygg med ljus tavla
Just länken har jag svårt för, jag tycker att den faktiskt känns lite billig, men det kanske bara är jagJag trivs riktigt bra med den. Fick dock inte länken att passa bra, så jag har fått byta till svart läder istället.
Tycker den ser bättre ut irl än på bild iallafall. Lite för mycket bling för min smak dock.Just länken har jag svårt för, jag tycker att den faktiskt känns lite billig, men det kanske bara är jag
Exakt min tanke, det känns inte direkt som att länken är riktad till män, den känns lite feminin tycker jagTycker den ser bättre ut irl än på bild iallafall. Lite för mycket bling för min smak dock.
Nej, vad jag har fattat så är den relativt ny, men longines själva verkar ha valt att inte visa den på sin sida, jag kan ha fel men det var så jag uppfattade det helaTycker den funkar bra med ett läderband. Bra mycket skönare är det också . Vet du förresten om det är en väldigt gammal modell? Hittar den inte på longines sida eller på uret.se.
den var riktigt finHar väl egentligen inte haft någon uppfattning om Longines tidigare, men när de vankades klocka till min fru, då hon klarat revisorsexamen, fastnade vi båda för en Longines Master Collection Diamonds. Väldigt nätt och fin!
Riktigt clean å fräsch! Bra val!Har väl egentligen inte haft någon uppfattning om Longines tidigare, men när de vankades klocka till min fru, då hon klarat revisorsexamen, fastnade vi båda för en Longines Master Collection Diamonds. Väldigt nätt och fin!
Den var riktigt fin. Grattis till frun!Har väl egentligen inte haft någon uppfattning om Longines tidigare, men när de vankades klocka till min fru, då hon klarat revisorsexamen, fastnade vi båda för en Longines Master Collection Diamonds. Väldigt nätt och fin!
Fantastiskt vacker. Vad heter modellen?Den här lilla solida guldrackaren hittade hem till mig efter att ursprungligen ha sålts i Italien 1983!
Får se hur länge den håller sig kvar i samlingen innan nästa guldyra drar igång
Ytterligare en fråga, någon som prövat läderband på en Conquest?
har ingen erfarenhet av just denna, men märket i sig är för mig ett av de bästa, bara kör säger jagLongines växer som satan på mig... undrar om någon har erfarenhet av den här som jag kärat ner mig i?
http://www.uret.se/longines-heritage-silverfargad-lader-o39-mm-p-62862.html
Slänger in en (snodd) bild också för att inlägget inte ska bli heeelt meningslöst
Ytterligare en fråga, någon som prövat läderband på en Conquest?
Lite sent kanske. Jag gillade faktiskt den på läder. Funkade bra med ett 22mm band