Köpt eller testat? Såg nu att @Ploprof sålt en.
Men dina handleder är väl stickor?
Testat i butik ett par gånger! Ville ha men den var alldeles för stor för mina sk stickor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt eller testat? Såg nu att @Ploprof sålt en.
Men dina handleder är väl stickor?
Bara en förstörd klocksjäl som kan läsa Longines mellan radernaÄntligen byter longines namn till nåt som alla kan uttala rätt redan på första försöket
Riktigt snygg lumen! Synd att den avtar fort!
41mm Hydroconquest med blå bezel och tavla. grym lumen, fast den dör ut väldigt fort. Någon som vet om Hydroconquesten är känd för det eller är det olika från klocka till klocka?
Den där är ruggigt fin. Är också riktigt sugen på den.Min tredje Longines i samlingen. Longines Heritage 1935 på mörkbrunt ammoläder.
Vad är det för något som är unikt med den som gör den till en av de 13? Har inte denna modell funnits länge, även i quartz?
I fredags, efter tre månaders väntetid, fick jag äntligen min HC. Det är vad jag förstår en ny konfiguration: svart, gamla urtavlan, quartz, 41mm. För närvarande en av 13 totalt i Sverige. Tycker, i motsats till de flesta andra, att de polerade mittlänkarna funkar riktigt bra!
Har för mig att det är 47mm. Är inte säker dockNån som har koll på höjden (lugg-till-lugg) på en Heritage Diver 1967? Har försökt att söka men hittar inte den uppgiften någonstans.
Okej, tack för upplysningen.Har för mig att det är 47mm. Är inte säker dock
Conquest
Ser riktigt fin ut den där. Skulle uppskatta en bild i mycket ljus så man får se den blå urtavlan bättredenna är ca en vecka gammal, en riktigt angenäm vän, underbart blå urtavla, det känns som om detta märke är på väg uppåt igen
Svårt att få till en riktigt bra bild så här på morgonkvisten men jag gör ett tappert försökSer riktigt fin ut den där. Skulle uppskatta en bild i mycket ljus så man får se den blå urtavlan bättre
Svårt att få till en riktigt bra bild så här på morgonkvisten men jag gör ett tappert försök
ja faktiskt lite, har suttit och funderat på vad den påminner om, men denna är lite snyggare.Snygg. Får nästan lite sjöö sandström-vibbar av den där.
Som sagt läckert som tusan
Svårt att få till en riktigt bra bild så här på morgonkvisten men jag gör ett tappert försök