lofgreno
Guld
Hehe, ja det vart riktigt bra faktiskt.Riktigt snygg kombo med de röda detaljerna!
Nästa såpass snygg att man vill köpa både klockan + bandet!
Bara slå till! Min är dock inte till salu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, ja det vart riktigt bra faktiskt.Riktigt snygg kombo med de röda detaljerna!
Nästa såpass snygg att man vill köpa både klockan + bandet!
Kan bara instämma. Det är bra nära perfekt.
Fin, blir sugen att byta till min nu
Hydroconquest i svart är så jädrans fin alltså!
Nato!!
Någon som har tips på schysta band till LLD? Har original ”sailcloth” dykbandet och ett brunt läder från geckota som jag roterar med meshen (, eftermarknads tyvärr,) men är alltid sugen på att prova ny look.
Ja Nato kanske är en idé? Jag har aldrig riktigt varit förälskad i dem men det är ju en smal investering att testa med Jag har funderat på ett Tropical från Royalstraps. Hur är kvaliteten på dem?
Instämmer! Har visserligen en 1954 själv menVisst är den? Gav 8 för min med tre band & fullset, här på forumet men det var nog lite av ett fyndpris. Har sett dem för allt mellan 8 och 15, även här på KS. Chrono24 lite varierande prisbild också, men däromkring. Tror de kostade nånstans runt 16 nya, men lite osäker på det.
Instämmer! Har visserligen en 1954 själv men beskrivningen passar bra på den också. Gillar det mesta från HeritagelinjenHej! Har en och älskar den! Den är retro och modern på samma gång. Passar på de flesta band, men de får inte vara för tunna då klockan har rätt bra höjd. Älskar de blånerade visarna mot den silvervita tavlan. Mumma! Mycket klocka för pengarna är ett slitet uttryck men passar väldigt fint in här. Jag gissar att du läst denna recension/hyllning? Gör det annars - den sammanfattar läget bra
https://www.fratellowatches.com/longines-heritage-1951-chronograph-review-hands/#gref
Har tyvärr inte testat royalstraps tropicband men de är säkert helt ok. Såg även att Watchwear.se har tropic. Tror dessutom vi klocksnackare har rabattkod hos dem.Ja Nato kanske är en idé? Jag har aldrig riktigt varit förälskad i dem men det är ju en smal investering att testa med Jag har funderat på ett Tropical från Royalstraps. Hur är kvaliteten på dem?
Rabattkod..? Tell me more I sådana fall ska jag beställa från WW!Har tyvärr inte testat royalstraps tropicband men de är säkert helt ok. Såg även att Watchwear.se har tropic. Tror dessutom vi klocksnackare har rabattkod hos dem.
Hittar du i denna tråden (plus en hel del inspiration):Rabattkod..? Tell me more I sådana fall ska jag beställa från WW!
Tackar! Nu ska jag på en shoppingrunda.Hittar du i denna tråden (plus en hel del inspiration):
Watchwear.se
Marknadsföring Hej Klocksnackare! Tänkte låna en kort stund av er och förklara vad det är för banner som plötsligt dykt upp här på Klocksnack. Kort version: Feskarn har fått storhetsvansinne och öppnat webbutik. Längre version: Watchwear.se är en webbutik med fokus på prisvärda...klocksnack.se
Härligt! Du slog till tillslut.Kastar in några inspirationsbilder på min andra Spirit, med ljus tavla!
Det ligger en sådan ute på köp/sälj med wristshotNån som har en longines heritage flag ship med vit tavla? Så man skulle kunna få se en bild på armen
Va kallas den där typen av läder armband?Longines Conquest ref 9001,1958
Open endVa kallas den där typen av läder armband?
Aha! Varför har man så egentligen?Open end
En del ur har fasta bandstift och då är det den enda möjligheten att applicera ett band med open end. Naturligtvis kan dessa band även användas med lösa bandstift. Hoppas du har fått svar på dina funderingarAha! Varför har man så egentligen?
Okey! Men hur fäster man det se? Antar att der när någon typ av lim?En del ur har fasta bandstift och då är det den enda möjligheten att applicera ett band med open end. Naturligtvis kan dessa band även användas med lösa bandstift. Hoppas du har fått svar på dina funderingar