Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
3618, right?Någon som vet ref. på denna?
Snygga var köpte du ifrån?Fick hem 3st nya band från Rios1931 som passar både på min Dolce Vita och min Legend Diver. Betydligt bekvämare än originalbanden.
Först Dolce Vita:
Original:
Rios1931:
Legend Diver:
Original:
Rios1931:
Snygga var köpte du ifrån?
Speciellt struts har jag letat efter. Hur är paddingen på bandet? Tjock?Tack så mycket.
Köpte från Manufakturwerk,
MANUFAKTURWERK I Wristwatches I Watch Manufactures & Watch Bands
Leather bracelets and Apple Watch bracelets for discerning connoisseurs. Discover special watch straps and manufactured goods, as well as bracelets for the Apple Watch. Buy risk-free with free return shipping.en.manufakturwerk.com
Speciellt struts har jag letat efter. Hur är paddingen på bandet? Tjock?
Så bra. Är det orginallädret? Första gången jag testade klockan satt det på. Kändes premium.Longines lördag? Jo men självklart...
Yes, har inte vågat mig på att byta än... Men absolut, riktigt bra kvalitetskänsla och bekvämt som en skräddarsydd fårskinnstoffla.Så bra. Är det orginallädret? Första gången jag testade klockan satt det på. Kändes premium.
Haha ja.Yes, har inte vågat mig på att byta än... Men absolut, riktigt bra kvalitetskänsla och bekvämt som en skräddarsydd fårskinnstoffla.
Min åker på så fort jag kommer hemLongineslördag! Trevlig helg!
Grymt, har du några fler bilder med strutsen på dolce vitan?Fick hem 3st nya band från Rios1931 som passar både på min Dolce Vita och min Legend Diver. Betydligt bekvämare än originalbanden.
Först Dolce Vita:
Original:
Rios1931:
Legend Diver:
Original:
Rios1931:
Grymt, har du några fler bilder med strutsen på dolce vitan.
Tack för det, blev riktigt bra.Här kommer några fler bilder....
Du får en like för klockan. Men inte för lagetLongines lördag och semifinalhockey
Just spelar det ingen rollDu får en like för klockan. Men inte för laget
Longines lördag och semifinalhockey