• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Longines

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
E34B5DCC-09FF-4091-B0B7-3EC55EE10A82.jpeg

Den är ju minst sagt porrig den där. På ett väldigt, väldigt positivt vis! 😍
 

Ylipae

Breitling
Nyblivet intresserad av klockor och ju mer man forskar i ämnet och bläddrar här på KS blir man mer intresserad. Började med en Laco Paderborn vilket jag har kvar.
Fastnade dock snabbt för denna Bigeye i design men bytte bandet direkt för att få en annan stil. Vad tycks?
Trevlig helg!
20210416_172622.jpg
 

Sicko

Cartier
Nyblivet intresserad av klockor och ju mer man forskar i ämnet och bläddrar här på KS blir man mer intresserad. Började med en Laco Paderborn vilket jag har kvar.
Fastnade dock snabbt för denna Bigeye i design men bytte bandet direkt för att få en annan stil. Vad tycks?
Trevlig helg!
20210416_172622.jpg
Fantastisk klocka! En av mina favoritchronos! Grattis! :)
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Nyblivet intresserad av klockor och ju mer man forskar i ämnet och bläddrar här på KS blir man mer intresserad. Började med en Laco Paderborn vilket jag har kvar.
Fastnade dock snabbt för denna Bigeye i design men bytte bandet direkt för att få en annan stil. Vad tycks?
Trevlig helg!
20210416_172622.jpg
Sagolik klocka, grattis!
 

Ironlung

Cartier
2-Faktor
Nyblivet intresserad av klockor och ju mer man forskar i ämnet och bläddrar här på KS blir man mer intresserad. Började med en Laco Paderborn vilket jag har kvar.
Fastnade dock snabbt för denna Bigeye i design men bytte bandet direkt för att få en annan stil. Vad tycks?
Trevlig helg!
20210416_172622.jpg
Sitter och väntar på min big eye som levereras först till midsommar. Väntans tider sliter
 

Kevindt

Breitling
Vad kan en sån här klocka vara värd idag?

Hydro Conquest L3.643.4
 

Bilagor

  • 090FDD27-80B9-427E-A149-316EECC3017C.jpeg
    090FDD27-80B9-427E-A149-316EECC3017C.jpeg
    330.8 KB · Visningar: 57

keckepro

Breitling
Nyblivet intresserad av klockor och ju mer man forskar i ämnet och bläddrar här på KS blir man mer intresserad. Började med en Laco Paderborn vilket jag har kvar.
Fastnade dock snabbt för denna Bigeye i design men bytte bandet direkt för att få en annan stil. Vad tycks?
Trevlig helg!
20210416_172622.jpg
Sjukt snyggt
 
Topp