Den är ju minst sagt porrig den där. På ett väldigt, väldigt positivt vis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp riktigt skön modell!Den är ju minst sagt porrig den där. På ett väldigt, väldigt positivt vis!
Fantastisk klocka! En av mina favoritchronos! Grattis!Nyblivet intresserad av klockor och ju mer man forskar i ämnet och bläddrar här på KS blir man mer intresserad. Började med en Laco Paderborn vilket jag har kvar.
Fastnade dock snabbt för denna Bigeye i design men bytte bandet direkt för att få en annan stil. Vad tycks?
Trevlig helg!
Sagolik klocka, grattis!Nyblivet intresserad av klockor och ju mer man forskar i ämnet och bläddrar här på KS blir man mer intresserad. Började med en Laco Paderborn vilket jag har kvar.
Fastnade dock snabbt för denna Bigeye i design men bytte bandet direkt för att få en annan stil. Vad tycks?
Trevlig helg!
Sitter och väntar på min big eye som levereras först till midsommar. Väntans tider sliterNyblivet intresserad av klockor och ju mer man forskar i ämnet och bläddrar här på KS blir man mer intresserad. Började med en Laco Paderborn vilket jag har kvar.
Trevlig helg!
Väntans tider är inte att leka med.Sitter och väntar på min big eye som levereras först till midsommar. Väntans tider sliter
Nu är jag lite förbi mitt intresse för just dykare, men den där är faktiskt en av de snyggaste som finns att köpa ny idag tycker jag. Med andra ord med berömt godkäntSå jäkla bra denna
Dolce vitan var riktigt fin, gjorde sig bra med det nya bandet. Vad har du för ref nummer på den? aldrig sett den innan.Grymt, har du några fler bilder med strutsen på dolce vitan?
Väldigt finSambons Longines.
Hennes favorit. Ja den är väldigt snygg, var väl hon och hennes klocka som startade mitt intresse för klockor.Väldigt fin
Sjukt snyggtNyblivet intresserad av klockor och ju mer man forskar i ämnet och bläddrar här på KS blir man mer intresserad. Började med en Laco Paderborn vilket jag har kvar.
Trevlig helg!
Den blåa färgen ser riktigt läcker ut, är den 39mm?Bättre än jag trodde IRL. Väldigt nöjd!
Den är riktigt bra.Den blåa färgen ser riktigt läcker ut, är den 39mm?
Alright där ser man! Ser ut att sitta riktigt braDen är riktigt bra.
39 görs tyvärr inte i de här nya keramiska modellerna. Den är 41mm.