Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Hur upplever du gummit?
Mycket bra! Vissa spännet?
Vilken bild! Snygg (swedish)match ning med snuset
Jäklar vad den lyser fint i solenSommarklocka en härlig sommardag
Yes, blått är så grymt i solen! Inte riktigt lika allround som din svarta dock, men det är ju en god anledning att ha flera klockor!Jäklar vad den lyser fint i solen
Om jag bara hade lite grövre handleder så hade det där varit ett självklart val av vardagsklocka. Så jäkla snygg!Sommarklocka en härlig sommardag
Om jag bara hade lite grövre handleder så hade det där varit ett självklart val av vardagsklocka. Så jäkla snygg!
Jag är lite sugen på den nya blåa med tvåtonYes, blått är så grymt i solen! Inte riktigt lika allround som din svarta dock, men det är ju en god anledning att ha flera klockor!
Samma här! Måste se den live först Har den kommit till butik ännu?Jag är lite sugen på den nya blåa med tvåton
Vet tyvärr inteSamma här! Måste se den live först Har den kommit till butik ännu?
Klockia.se har några i lager.Någon som vet när Two tone modellerna av ”nya hydroconquesten släpps?
Hur upplevs den på handleden?