Lewis Hamilton eller 50 cent på tuben?Stort tack för mycket trevlig kväll!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lewis Hamilton eller 50 cent på tuben?Stort tack för mycket trevlig kväll!
Cool men stoor!Kanske ska köpa en automatare
Vi var sex pers, det kanske förklarar saken?Får nästan panik av att se alla fantastiska klockor! Hur är det möjligt att få ihop en sån line-up på fem pers?
Äh, +-15min/dygn duger. Kommer tillräckligt i tid för att inte få sparkenBehöver nog bara en ruckning.. servad enl. förra ägaren..mjuk i uppdraget osv
Grattis @Grafton ! Styvt att gå hem med två nya mögeldykare. Två klockor som tillsammans mäter 5cm på höjden
Var såg du omögel? Omöjligt!Jag skådar omögel! Usch, usch - vik hädan!
...ha då trevligt och snåla inte med bilderna eller proteinet!
Nope, det var leg-kontroll i dörren. @Gummo stod där med luftgevär och var väldigt noggrann med siffrorna.Var någon deltagare född efter 1986? Det är frågan..
Flera av deltagrna var riktigt mossiga .....men det märkte inte de andra pga hög ålder.....Var någon deltagare född efter 1986? Det är frågan..
Tack! Och tack för superb styrning av mögel-konventet! Nu ska jag hem och sy ut manschetterna.Bytt är bytt?
Grattis @Grafton ! Styvt att gå hem med två nya mögeldykare. Två klockor som tillsammans mäter 5cm på höjden
Den där Orven ser vi gärna mer av, kanske en liten recension?Så mycket roliga klockor ikväll, så jag glömde helt bort att ta bilder.
Tyvärr inte min, så många klockor överallt att det var svårt att veta vems som var vems kanske var det @Grafton s?Den där Orven ser vi gärna mer av, kanske en liten recension?
Skit samma. Du gör helt rätt, båda samtidigt.Vilken är homage?
ja! det är en mänsklig rättighet enligt paragraf 67 - vintage för att levaÄh vafan, en sån här borde man väl ändå kunna få ha:
Det här gänget sen skulle jag nog vara nöjd:
Jäkligt skön patina på den gmt!Äh vafan, en sån här borde man väl ändå kunna få ha:
Det här gänget sen skulle jag nog vara nöjd:
Just det serrusåatte..... sen skulle jag nog vara nöjd
Some Day... Some Day!!!!Jäkligt skön patina på den gmt!
Den där Orven ser vi gärna mer av, kanske en liten recension?
Jodå, den är min. Vet inte så mycket om den, men ska försöka få ihop en liten post så småningom.Tyvärr inte min, så många klockor överallt att det var svårt att veta vems som var vems kanske var det @Grafton s?
@Andersmls, tror jag bestämt. Eller?Förbannat avis! Vill också vara med.
Vems 7928 är det?