Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där var min klocka va? Minns inte... Tror jag lurade på @Denke den, dyrt som satan vill jag minnas...Behöver nog bara en ruckning.. servad enl. förra ägaren..mjuk i uppdraget osv
Det var den värd, den höll ju i princip tiden och ser jäkligt kool ut på bildDet där var min klocka va? Minns inte... Tror jag lurade på @Denke den, dyrt som satan vill jag minnas...
Jag å @Weasel har lite planer. Lutar åt lörd 12/11...
Hör om Kaplans och Bukowskis kanske kan flytta sina auktioner eller så rättar du bara till dina prioriteringar. Eller så gör du som Anders Limpar som tog med sitt paintballgevär till en landslagssamling.Men HUR kan ni träffa precis den enda helgen på hela hösten, typ, som är bokad.
Ska ju iof. vara i stan men ska tydligen panga paintball och dricka bärs...
...men kanske styrs nåt inför Bukowskis på Söndagen?
Hör om Kaplans och Bukowskis kanske kan flytta sina auktioner eller så rättar du bara till dina prioriteringar. Eller så gör du som Anders Limpar som tog med sitt paintballgevär till en landslagssamling.
Den är ändå körd. Du kommer bara sitta och kolla KS och den redan legendariska bildtråden!Bärs och pang-pang vs. några nördar och gamla mossiga klockor?
...du har fan rätt. Får avboka den där svensexan.
Dra gärna en inbjudan till mig när det lider Har ju numera TVÅ Vintage CoolRolex (Tudor) som du får tafsa påBlir nog en helt vanlig inbjudan med lite anmälningsinfo vad det lider. Kryptiska PM får vi förlita oss på att du får fullt tillräckligt av ändå.