Förbannat avis! Vill också vara med.
Vems 7928 är det?
Andersmls om du tänker på den med blekt insert och rose dial
Tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förbannat avis! Vill också vara med.
Vems 7928 är det?
Ännu större anledning att ta reda på Tycker personligen att luskandet efter info om gamla klockföretag är bland det roligaste!Jodå, den är min. Vet inte så mycket om den, men ska försöka få ihop en liten post så småningom.
Jo men en 7016 med rosedial@Andersmls, tror jag bestämt. Eller?
Stämmer! Finns någon bild i Tudortråden om jag minns rätt!@Andersmls, tror jag bestämt. Eller?
Ahh väldigt mysig sub du har @AndersmlJo men en 7016 med rosedial
Sen på bollenMin inbjudan måste kommit bort.
Jävla nice Tudor Sub, vems? Me like!
Nope. En gammal kronograf och en gammal militärklocka har jag till salu men inga dykare.@Gummo du har inte några vintagedykare du vill bli av med?
sant..... @Grafton behöver hjälp att bli av med ett antal fläskdykare.....hans fru kommer tacka oss (obekräftade uppgifter - men förmodligen sant)
Visste inte att det fanns sådant perspektiv, för många dykare..
Vad var din förra giv, fattade aldrig det egentligen? Inte var det gå varsamt fram och följa din samlings röda tråd och bara köpa en klocka om året i allafallVisste inte att det fanns sådant perspektiv, för många dykare..
Min nya giv är att hård-hoarda
Jag med! Man måste gå på mögelträff minst en gång i halvåret för att hålla själen och hushållsbudgeten i balans.Btw en bra bump! Borde va dags för en mögelträff i november tycker jag!
Jag å @Weasel har lite planer. Lutar åt lörd 12/11...Jag med! Man måste gå på mögelträff minst en gång i halvåret för att hålla själen och hushållsbudgeten i balans.
Oklart..Vad var din förra giv, fattade aldrig det egentligen? Inte var det gå varsamt fram och följa din samlings röda tråd och bara köpa en klocka om året i allafall
Count me in!Jag å @Weasel har lite planer. Lutar åt lörd 12/11...
Japp Stockholm! Är Kaplans kvalitet på lördagen och Bukowskis important Timepieces på söndagen så det är kanske värt även för utsocknes att ta en weekend i Stockholm. Kawa är utmärkt! En 500cc trepip skulle förstås va bättre men vafan...Är vi i Stockholm? Kanske misantropen ska spräcka sin GTG oskuld... 125a kawasaki funkar?
Låter strålande! Jag är intresserad och tar gladeligen emot kryptiska PMJapp Stockholm! Är Kaplans kvalitet på lördagen och Bukowskis important Timepieces på söndagen så det är kanske värt även för utsocknes att ta en weekend i Stockholm. Kawa är utmärkt! En 500cc trepip skulle förstås va bättre men vafan...
Blir nog en helt vanlig inbjudan med lite anmälningsinfo vad det lider. Kryptiska PM får vi förlita oss på att du får fullt tillräckligt av ändå.Låter strålande! Jag är intresserad och tar gladeligen emot kryptiska PM