• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

M26

Andersml

Audemars
2-Faktor
Träffat @M26 idag och köpt en klocka. Trevlig kille och jag kan verklig rekommendera er att göra affärer med honom. Klocksnack at its best helt enkelt. TACK
 
  • Like
Reactions: M26

niclasb

Omega
Inga konstigheter. Trevlig och enkel att ha att göra med och dessutom hemleverans. Tummen upp och tack för en bra affär!
 
  • Like
Reactions: M26

ChrisQ

Omega
Köpt ryskt ur på distans. Packat med omsorg. Leverans dagen efter. Rak och enkel kommunikation. Gör gladerligen affärer med honom igen och igen. 110% GG. @M26 Tack!
 

Daniel80

Cartier
Köpt en Vostok SE från @M26 . Smidig affär, bra pris, mycket bra kommunikation, snabb leverens. Helt enkelt en trygg affär. 100% good guy! Stort tack!
 
  • Like
Reactions: M26

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Köpte en "Pamfibia"och en mesh-länk av @M26, klockan var som utlovat i nyskick och otroligt välpackad. Paketet kom dessutom väldigt snabbt. 100% GG!
 
  • Like
Reactions: M26

T3swe

Omega
Köpte en G-shock av @M26 . Allt gick supersmidigt. Snabb kommunikation och supersnabbt postande av paketet. 100% GG.

Stort tack!
 
  • Like
Reactions: M26

Rizzie

Patek
2-Faktor
Gjort en affär till med M26. Lika trevlig som vanligt i kommunikationen, samt snabbt och väl skickat. En toppensnubbe att både göra affärer och kommunicera med helt enkelt :) Lär inte varit sista affären vi gör.
 
  • Like
Reactions: M26

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Har handlat Ryssklocka av herrn och det var rakt igenom en smidig upplevelse 😊
Enkel och tydlig kommunikation, toppaketering och snabbt skickat.
Fin klocka också, man tackar!
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Blev ett spontant köp av @M26 idag i form av en Tudor GMT. SUPERSNABB och supersmidig affär. Jättetrevlig kille och vi satt och snackade lite om allt möjligt. Gör definitivt flera affärer med herren i framtiden. 110% GG i min värld! ❤️
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Köpt en Seiko mod av @M26 på distans vilket var en oerhört angenäm upplevelse.
Allt från start till finish gick som på räls med snabb och trevlig kommunikation. Sedan att klockan var grym och i superskick gjorde ju inget heller :)
Gör gärna affär igen med denne till 100% GG!
 
Senast ändrad:

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Gjort ett par affärer med @M26. I mitt tycke en alltigenom toppen-snubbe att göra affärer, snacka klockor och med all säkerhet ta en kaffe/bärs med. Rekommenderas till 💯! Gör gärna affärer igen.
 
  • Like
Reactions: M26

Bebbzor

Breitling
Jag är mer än nöjd!

Otroligt enkel och trevlig att göra affär med, 27 timmar efter betalning var genomförd hämtade jag ut paketet med min nya fina Ginualt. :)

Stort tack @M26!!!
 

Sicko

Cartier
Köpt en klocka av herren på distans utan några konstigheter. Snabb hantering och bra kommunikation. 100% GG. Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: M26

Niklgu

Breitling
Köpte en Oris av M26. han plockade upp mig i stockholm när jag var på besök och vi gjorde upp affären på ett fik. allt fungerade toppen och som bonus fick jag väldigt bra hjälp och svar på gamla frågor om klockor. Det denna mannen inte vet om klockor är inte värt att veta!
100% GG
 

BAM

Omega
Har köpt en klocka på distans av M26. Affären gjordes upp en fredag och jag kunde hämta ut klockan påföljande måndag. Mycket hjälpsam, bra information och framför allt trevlig kommunikation. Paketet väl emballerat, snyggt och prydligt. Allt igenom en mycket trevlig upplevelse. Och ja, klockan motsvarade alla mina förväntningar, supernöjd. Kan rekommenderas och jag gör gärna fler affärer framöver.
 

ChristianSthlm

Omega
2-Faktor
Köpt klocka F2F av @M26. En mycket trevlig upplevelse. Klockan motsvarade väl beskrivning och hela affären var mycket trevlig. Kul snack över fika var pricken över i.

110% GoodGuy i min bok!

Uppdatering. Visade sig vara lite problem med klockan efter leverans och den hantering sköttes exemplarisk av @M26

Mycket förtroendeingivande!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: M26

OC_Peter

Omega
2-Faktor
Köpt en Zenith av @M26. Blev en oväntat snabb och smidig affär med ett byte. Bra snack med fika 100% GG, handlar gärna igen, så rekommenderas varmt.
 
  • Like
Reactions: M26

Crln

Breitling
Köpte en Tudor av Sigge, väldigt trevligt snack och kaffehäng. GG, gör gärna fler affärer. Rekommenderas!
 
  • Like
Reactions: M26

Lauda

Patek
2-Faktor
Sålt klocka i 10K klassen till @M26 . En mycket seriös och trevlig köpare rakt igenom som det var ett nöje att göra affär med. Rekommenderas varmt! 100% GG!
 
  • Like
Reactions: M26
Topp