Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så länge tattisen inte sitter i svanken så ska du fan betala för klockan...Här kommer några fler bilder.
jag får dock inte till filmen. Jag får inte ur den ur kameran.
Jag har aldrig haft problem med det förut, den syns bra i kameran men den finns inte när jag öppnar upp i datorn.
![]()
Först så märker vi ut hur det ska bli.
![]()
När vi har kört ett tag.
![]()
Nu har det gått en vecka.
![]()
Så länge tattisen inte sitter i svanken så ska du fan betala för klockan...![]()
My little girls LOVE Margrette.
To be honest, it is the tattoos they love.
![]()
JWood Watches - they would wear the tattoos everyday, if they could.
Imagine how many watches you will sell in a few years time resulting from such subtle advertising. All their friends will save their weekly allowance to fund their addictions for New Zeeland watches.![]()
Spar några tatueringar till oss som är långt ner på passaroundlistan.![]()
Way to go guys! Good comments, bad comments: all very valuable. We just announced two new winter colors. All black with blue lumen and vintage brown. Remember you from KS get a 10% discount (contact me for a coupon code).
![]()
![]()
We are taking pre orders for delivery mid december. Check on www.magrette.eu. And while you're at it: check our site www.halioswatches.eu as well....
Sorry guys, sometimes it is time for a "commercial break". It really is good to see how well this tour is going. Maybe we should do this more often!
Stephan
Jag är före dig.Men nu får ni ta och skicka klockan till mig snart!![]()
I would love to test a bronze watch and and follow it's ageing during the passaround.![]()