Liten kan ju alltid vara ett relativt begrepp också.Stulen från brodinkee på instagram...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liten kan ju alltid vara ett relativt begrepp också.Stulen från brodinkee på instagram...
Det är säkert ett tufft jobb, men någon behöver ju hålla koll på dig.Har en riktig manly man i mitt instagramkommentarsfält. Första gången han kommenterade var i slutet av December, nu är han igång igen. Han följer inte ens mig.
Det finns en kategori av människor som bara måste berätta för andra vad de gör för fel i sina liv. Oklart varför.Har en riktig manly man i mitt instagramkommentarsfält. Första gången han kommenterade var i slutet av December, nu är han igång igen. Han följer inte ens mig.
Tycker det är lika välkommet som motsatsen, dvs att den passar handleden perfekt! Lika relevant och samma ämne.Det finns en kategori av människor som bara måste berätta för andra vad de gör för fel i sina liv. Oklart varför.
Kanske men finns något i det där ämnet just som provocerar mig massor... Alltså manliga män på sociala medier som "lärt sig" att klockan måste vara av en viss storlek för att det.är modernt just nu. Det tiltar mig men antar att det är mycket vintage vs modernt härTycker det är lika välkommet som motsatsen, dvs att den passar handleden perfekt! Lika relevant och samma ämne.
Jag funderar på att bli en av dem. Inte bara tack vare att jag osar manlighet ur varenda por på min kropp, utan mest på grund av hög ålder och dålig syn.Kanske men finns något i det där ämnet just som provocerar mig massor... Alltså manliga män på sociala medier som "lärt sig" att klockan måste vara av en viss storlek för att det.är modernt just nu. Det tiltar mig men antar att det är mycket vintage vs modernt här
Det är ju tyvärr nackdelen med många äldre ur - läsbarheten är inte alltid den bästa.Jag funderar på att bli en av dem. Inte bara tack vare att jag osar manlighet ur varenda por på min kropp, utan mest på grund av hög ålder och dålig syn.
Måste vara en makalöst självsäker karlakarl.Har en riktig manly man i mitt instagramkommentarsfält. Första gången han kommenterade var i slutet av December, nu är han igång igen. Han följer inte ens mig.
17,5 cm handled och kör allt från 32-47mm. Här en 39mm Capitol Kingtimer.
17,5 cm handled och kör allt från 32-47mm. Här en 39mm Capitol Kingtimer.
Kommer härFår se en 32a!
Kul tråd, har en liten Omega, King Seiko och en liten IWC.
Var går den traditionella klassiska gränsen mellan dam o herrur?
Tänk vintage-klockor.
Bilder? WS?Kul tråd, har en liten Omega, King Seiko och en liten IWC.
Var går den traditionella klassiska gränsen mellan dam o herrur?
Tänk vintage-klockor.
Det fixar vi givetvis!Bilder? WS?
Kolla min bild ovan på Omegan, den är fyrkantig. Och 30mm om man mäter rakt över,, men ser större ut "live". Vad motsvarar den visuellt mot en rund?Under 28mm börjar det nog lukta dam